Dujardin

• Oeyen

Hoi,

Ik ben op zoek naar de broer van mijn oma.

Zijn naam is Dujardin Gustaaf .

Hij is geboren in Belgie rond het jaar 1905 / 1910 in de omgeving van Gent en is naar Den Haag gaan wonen.

Hij is getrouwd met Pirot Greta en zij hebben 1 dochter Gonda.

Ik weet dat zij in Den Haag een cosmetica winkel hadden.

Heeft er iemand informatie voor mij.

Bedank Luc

• Oeyen

Inderdaad voor mijn genealogische gegevens.

Bedankt voor uw reactie, ik ga dit proberen.

groeten

• Lenneke Willems

Hallo Luc,

mijn broer is in zijn jeugd bevriend geweest met Gustaaf Dujardin. Misschien was deze Gustaaf de zoon van de persoon die je zoekt. Deze Gustaaf moet nl, in 1946 of 1947 geboren zijn. Hij woonde op de Wassenaarseweg in Den Haag. Zijn ouders hadden een cosmeticawinkel op de Leyweg en hadden een eigen parfummerk Gracia genaamd. De winkel heett ook zo. Gustaaf was de jongste van 3 kinderen. De oudste was een meisje genaamd Gonny en er was nog een broer Manfred. Gustaaf is gestorven aan leukemie toen hij 27 jaar was. Gonny heb ik een paar jaar geleden nog gezien bij een reunie van de school waar we op zaten. Als je denkt dat deze familie de juiste is dan zou ik kunnen proberen te achterhalen waar Gonny woont.

Met vriendelijke groet,

Lennek Willems

• gerard van der sloot

hallo . gustaaf henricus dujardin is geboren op 31-3-1914 en overleden op 1-3-1989 zijn vrouw is margareta adelgunde piroth geboren op 29-6-1915 en overleden op 24-3-1990. zij hadden een zoon gustaaf alexander dujardin geboren op 6 aprol 1946 en overleden op 19 augustus 1973. deze 3 personen liggen in een graf in den haag .kan eventueel een foto sturen. mijn grootmoeder was ook een dujardin (zie geneanet gvandersloot s gravenhage)

• SAMUEL

mooie stamboom gerard van der sloot ! met veel adelijke families ! wist niet dat een dujardin een relatie had met die baron !! dus veel dank !!

• Catherine Penders

Hallo Luc

Ik kan u meer informatie geven over de familie Dujardin.

Mijn grootmoeder was de zuster van uw oma en Gustaaf Dujardin.

Vriendelijke groeten.

Catherine Penders

• M.W.Dujardin

Gustavus Hendricus was mijn vader.Hij had 2 zusters.De oudste was Ang`ele, de tweede heette Elvire en mijn vader was de jongste.Hun vader is gesneuveld in de tweede wereldoorlog in de loopgraven van noord frankrijk.Mijn vader heeft zijn vader nooit gekend ,want was toen net geboren.

• Oeyen

Beste Gerard,

eerst en vooral mijn verontschuldigen, maar ik was deze site uit het oog verloren. ik moet je bedanken voor de gegevens, schitterend. Ik ben hier enorm blij mee.

groeten,

Luc

• Oeyen

dag Catherine,

Ook aan u mijn verontschuldigingen dat ik deze site uit het oog verloren was, daarom deze late reactie.

Graag had ik meer informatie. Stuur maar naar mijn email luc.oeyen@skynet.be

Alvast bedankt

groeten,

Luc