overlijdensdatum Margaretha Fousenek gezocht

• Onderzoeker Hans

Beste collega's

Wie zou mij kunnen helpen om de overlijdensdatum van mijn voorouder Margaretha Fousenek te achterhalen.

Margaretha Fousenek (ook wel Fousenet/Foesenek genaamd) werd geboren in 1772 in Meerle Belgie en gedoopt op 25-11-1772.

Zij is gehuwd geweest met ene Hubertus Janssen geboorte,huwelijk en overlijdens data onbekend.

Zoon Marcus Martinus Janssen (1811-1888) geboren in Meer Belgie en overleden te Tilburg.

Tijdens eerst huwelijk van zoon Marcus Martinus in 1834 was vader Hubertus reeds overleden en Margaretha stond vermeld als woonachtig in Ginneken.

Tijdens derde huwelijk van zoon Marcus Martinus in 1855 staat Margaretha ook als overleden aangegeven

Ik heb in overlijdens registers Ginneken, Breda gezocht maar heb haar overlijden nergen terug kunnen vinden.

Toch vermoed ik dat zij in Ginneken overleden is aangezien zoon Marcus Martinus eind 1834 met zijn eerste vrouw uit Tilburg vertrokken is naar Ginneken en rond 1836 weer terug gekeerd is naar Tilburg.

Vermoedelijk is hij naar Ginneken vertrokken om voor zijn moeder te zorgen.

Wie zou mij iets verder op weg kunnen helpen met deze zoekvraag?

Vriendelijke Groet,

Hans

• Nico

Hallo Hans,

Zoon Marcus Martinus is 3 x gehuwd.

Heb je al in zijn huwelijkse bijlage gekeken?

groet, Nico

• Onderzoeker Hans

Hallo Nico,

In de huwelijks-bijlagen is helaas niks te vinden!

Ik heb ook op de verschillende naamsvormen van Fousenek gezocht want daar zijn er ook diversen van!

groeten,

Hans