sjaan-durand en johan-vermeulen .

• ozerova31@kpnplanet.nl

Beste dames en heren ; ik ben op zoek naar mijn neef en zijn moeder . ik weet niet waar ik moet beginnen , maar ik probeer het toch . de vrouw welke ik zoek heet sjaan durand , en is met mijn oom getrouwd geweest . mijn oom heet hendrik-johan vermeulen , in de volksmond hans vermeulen . mijn oom is geboren op 15-03-1952 , en is nu dus 57 jaar . sjaan durand is volgens mij iets jonger , zij zal nu dus ongeveer 56 jaar zijn . zij zijn getrouwd op 16-03-1970 in den-haag . uit dit huwelijk is een zoon geboren met de naam johan , en is geboren op 10-08-1970 . na hun huwelijk hebben zij op een woonboot gewoond vlakbij het haagse zuiderpark . de laatste keer dat ik moeder en zoon heb gezien en gesproken woonde zij op de amunitiehaven - 417 in den-haag ( vlakbij het centraal-station ) . mijn oom woont sinds de scheiding in 1970 in canada , en is daar hertrouwd en heeft drie dochters gekregen . ik heb heel veel contact met mijn nichtjes in canada , en zij willen dolgraag in contact komen met hun halfbroer . daar hun vader en mijn oom zijn dochters in canada niet of nauwelijks hierover hebben verteld , zijn mijn nichtjes nu op een leeftijd gekomen dat zij dat zelf gaan uitzoeken , en hebben mij gevraagd hun hiermee te willen helpen . uiteraard wil ik hun hiermee helpen en ben zelf na al die jaren nog steeds geinterreseerd in familie , en uiteraard is johan ook mijn neef . ik willem hoogendijk is een zoon van elly-vermeulen en dick-hoogendijk . elly is dus een oudere zus van hans-vermeulen welke getrouwd is geweest met sjaan-durand . sjaan-durand is naar mijn mening geboren in de hekkelaan in den-haag . sjaan haar moeder heeft volgens mij later op de uilebomen in den-haag gewoond . dit is alles wat ik nu weet , en hoop op een reactie van mensen welke mij verder kunnen en willen helpen .

• K.

Als je op de website van de telefoongids de naam invult met de stad krijg je 10 hits, waarvan een met S als voorletter.

Probeer die eens te bellen, er zal vast familie tussen zitten.

Link is;

http://nationaletelefoongids.goudengids.nl