Ik ben op zoek naar een (digitale) foto van Johanna van Leersum,[zij is geboren Utrecht 09-02-1857 en overleden te Breukelen-Nijenrode 03-03-1923 zij was gehuwd met Arie Stravers op 25-01-1882 te Utrecht.
Zij had samen met Arie Stravers 16 kinderen waarvan er maar drie volwassen zijn geworden.
Zij was een dochter van Paulus van Leersum (zijn foto vond ik op Drenlias als een van degenen die daar gedetineerd was wegens landloperij) en Anthonia van Steenderen (uit Utrecht). Paulus en Anthonia leefden gescheiden op een bepaald moment en hadden samen 9 kinderen waarvan er zeker 4 vroeg zijn overleden.
De foto van Arie heb ik wel, maar nu nog eentje van Johanna. Mogelijk zijn er nog foto's van haar of van het gezin bij de nazaten van de familie van Leersum of van Steenderen. Wie kan mij hieraan helpen? Oh ja en als er een (digitale) foto is van Anthonia van Steenderen???? Ik houd mij aanbevolen.
Johanna van Leersum had volwassen geworden broers met de namen Paulus , Willem en zussen met de namen Hendrika en Anthonia
Arie had een kruidenierswinkeltje/groentenwinkeltje in de Kerkstraat in Breukelen-Nijenrode, wie kan mij hierover wat meer vertellen?