Wij zoeken informatie/gegevens
van de familienaam van Nooijen
geboorten-dopen-overlijden
periode 1890-1940
alvast onze zeer hartelijke dank bij voorbaat voor uw vriendelijke reactie
Theo d K
Rotterdam
Hallo Theo,
Gekeken voor je in de Almanakken van Nederlands Indie. Afgezien van Batavia heb ik ook in andere plaatsen doorgenomen, omdat waarschijnlijk het om 1 familie gaat. Ik ben begonnen in de A -1881.
Huwelijk van Arie Donleben en Egberdina Maria Johanna van Nooijen…. 1 maart 1880 in Meester Cornelis / Batavia
Geboren: Louise van Nooijen ……….16 december 1879 in Meester Cornelis / Batavia
Op de lijst van Europese inwoners wonen ….. P C van Nooijen ; C M van Nooijen Jr en C M van Nooijen Sr. in Meester / Cornelis / Batavia. Ik weet dus niet bij wie Louise hoort.
A 1887
P C van Nooijen verhuist naar Cheribon en van Nooijen Jr en Sr blijven in Meester Cornelis.
Geboren : Johan van Nooijen ……1 nov 1884 in Meester Cornelis / Batavia
A 1888
Pieter Christiaan van Nooijen woont nu in Pamekasan / Madoera
Geboren : Cornelia Maria van Nooijen …….28 mei 1887 in Meester Cornelis (Jr en Sr wonen ook nog in Meester Cornelis)
A 1890
Geboren : Johanna van Nooijen ……13 sep 1886 in Pamekasan / Madoera
Geboren : Isaac van Nooijen ………..12 dec 18888 Pamekasan / Madoera
Waarschijnlijk is Pieter Christiaan van Nooijen de vader, omdat hij als enige van Nooijen in Pamekasan woont.
A 1891
Geboren : Christiaan Martinus van Nooijen …….23 dec 1889 in Meester Cornelis (Jr en Sr ook in Meester Cornelis)
A 1892
P C van Nooijen verhuist naar Batavia en Jr en Sr zitten nog in Meester Cornelis.
Geboren : Hendrika Willemina van Nooijen ……10 juni 1891 in Meester Cornelis.
A 1894
Geboren : Elisabeth Anna van Nooijen…..7 dec 1892 in Meester Cornelis. Jr en Sr nog in Meester Cornelis.
A 1895
Cornelis Martinus van Nooijen in Serang / Bantam ; C M van Nooijen en P C van Nooijen in Meester Cornelis.
geboren : Charlotte Victorine Zekendrine van Nooijen….19 april 1894 in Serang / Bantam
geboren : Gustaaf Jozeph van Nooijen……….21 okt 1892 in Batavia
A 1896
P C verhuist nu naar Keboemen, Cornelius Martinus van Nooijenin Serang / Bantam en C M van Nooijen in Meester Cornelis.
geboren : Emma van Nooijen……15 dec 1894 in Meester Cornelis / Batavia.
A 1897
Overleden : Louise van Nooijen (vrouw)……13 mei 1896 in Pandeglang / Bantam
A 1899
Cornelis Martinus van Nooijen zit in Pasoeroean; C M en PC zitten in Meester Cornelis, beiden op hetzelfde adres Kamp Melajoe 4-25
huwelijk in Pasoeroean van Agatha van Nooijen en Frederik Louis Olden op 17 maart 1898
geboren : Elisabeth van Nooijen ……….10 mei 1898 in Meester Cornelis / Batavia
A 1903
In het adressenboek staat de C M van Nooijen in Soekaboemi met zijn vrouw Ch Makkink.
A 1910
huwelijk : Herman Wolfe en Coernelia van Nooijen op 12 maart 1909 in Soekaboemi
A 1912
huwelijk : Isaac van Nooijen en Sophie Elisabeth Alting Siberg op 24 of 25(niet te lezen) december 1910 te Bandoeng
A 1914
geboren : Jan Pieter van Nooijen……. 5 feb 1913 te Bandoeng. In de Alamanak van 1912 en 1914 zit een G J van Nooijen in Bandoeng in het Adressenboek.
A 1915
huwelijk : Cornelis de Wilde en Hendrika Willemina van Nooijen op 27 april 1914 in Soerakarta.
A 1916
Geboren : Rudolf van Nooijen…. 22 aug 1915 in Banjoemas
Overleden P C van Nooijen 23 juni 1915 in Meester Cornelis / Batavia
A 1918
geboren : Johanna Ardiena Maria Carolina van Nooijen ….. 24 juli 1917 te Batavia
geboren : Elly van Nooijen…..3 aug 1917 te Meester Cornelis/ Batavia.
In het Adressenboek staat Ch M van Nooijen met zijn vrouw A M van Hoven , Meester Cornelis
A 1920
Geboren Johannes Cornelis Henricus van Nooijen……28 dec 1918 te Batavia
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
mvg
Patsy
Hallo Patsy,
Allereerst bedankt voor de info dat is heel wat.
Voorlopig heb ik alleen wat aan de onderste Geboren JCH van Nooijen 28 dec 1918 te Batavia dat is/was mijn schoonvader deze is ovl.
Hij moet ook nog broer of broers hebben gehad en ik weet 1 zuster genaamd Elly (is niet dezelfde als vermeld in lijst want datum klopt niet) deze was 11 jaar ouder maar of die in Indië is geboren weet ik niet.
Vader en moeder van JCH zijn niet bekend? Volgens mijn gegevens zou dat moeten zijn Johannes Jacobus van Nooijen en Allegonda Petronella Toonen.
Nogmaals bedankt
Mvg Theo de Keizer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?