familienaam DAS in HILVERSUM

  • Chantal

    chantal@vanschelt.de

  • Carla Joan Munnik-Das

    Ik ben in bezit van de familie stamboom vanaf Guurt Das 1670 (getrouwd met Marritje Pol tot op heden 2011. Ik ben afstammeling van de lyn van Gerrit getrouwd met Willempje Cornelis dr van Tricht. Hoe kan men die stamboom by de andere lyn voegen en wie heeft daar belangstelling in?

    Wy wonen sinds 1958 in Zuid Afrika.

    Byvoorbaat dank.

    Carla Munnik-Das

  • john f sr

    hallo carla

    ben zeker geinteresseerd in jou gegevens omtrent de familienaam / stamboom DAS

    groetjes

    john f sr

  • jan vis

    geachte lezer,

    voor mijn stamboom ben ik op zoek naar de ouders van Aaltje Dirksd Das geb 01-08-1795 en gehuwd met Gerrit Dirksz Dolman geboren 22-05-1799, loodrecht

  • Carla Munnik-Das

    Hallo John

    Ik ben in bezit van een hand geschreven stamboom. Myn vader die het schreef is al 17 jaar overleden en ik heb hem nooit gevraagd waarvandaan hy al die inlichting kreeg. Ik zou denken dat het het beste is als je myn jou adres mailt , dan kan ik mischien een copy maken en opsturen zodat je het zelf kunt zien.

    Groetjes

    Carla

    email:hmunnik@xsinet.co.za

  • Gerrit H. Verwoerd

    Toen ik de naam van Marcel Knecht zag bij de reacties bij de familie DAS kreeg ik de hoop dat hij “verbonden” is Harmen Knegt van ca. 1675 die o.a. als dochter Machteltje had en getrouwd met Barend Dircksz. Das.

    Zo ja, heb je meer gegevens/“bewijs” van de voorouders van Machteltje? Het is wel lang geleden maar niet geprobeerd is zeker niet raak.

    Gaarne reactie

  • Gerrit

    Het is al heel lang geleden dat deze reacties over de familie Das zijn geplaatst. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat de bron is van dat Guurt Dircksz Das, Abraham, Barent Dircksz Das broers zijn. Is hier een notariele akte van? Op de erfgooierslijst staat alleen Guurt Dircks Das vermeld en NIET Barent Dircksz. Das. Is hier een reden voor? Daarom twijfel ik op het broers zijn.

    Gaarne reactie