Klasberg

• Henk

kan iemand mij meer vertellen over Gertruid Klasberg geboren 09-07-1896 in Duitsland overleden 21-03-1936 te Steggerda(Friesland) gehuwd met Petrus Bronswijk.

Ik zoek een ingang in Duitsland waar ik meer info kan verkrijgen.

bij voorbaat dank.

Henk

• peter

hoi Henk gertud bronswijk klasberg is mijn grootmoeder en ik zoek al jaren om iets meer van haar te weten te komen volgens mijn moeder moet het een heel lieve vrouw zijn geweest dat is zo'n beetje alles wat ik weet en ze is afkomstig uit Duitsland vanwaar opa Petrus Johannes naar wie ik genoemd ben haar heeft gehaald alleen de plaats waar ze weg komt kan ik niet vinden Graag zou ik de zoekacties op elkaar afstemmen ik zie nog een paar mogelijkheden die voor mij niet toegankelijk zijn een is mijn tante Trees uit Wolvega waarvan ik verwacht dat zij zal weten waar haar moeder geboren is maar door moeilijkheden binnen de familie is dit voor mij een moeilijke ingang De achternaam waarmee tante Trees staat ingeschreven is Wolfs misschien kun jij hier iets mee. Zo wie zo zou ik nog graag van je horen mijn naam is Peter Joustra en indien je mij antwoord zal ik je graag mijn E mail adres doen toekomen in afwachting met vr gr Peter

• Henk

Peter,

Ik ben geïnteresseerd in Gertruid (Gertrud) Klasberg, ook voor een kleinkind van haar, dus wil wel contact met je, de fam Bronswijk heb ik wel al onderzocht.

Groet Henk

• peter

hallo Henk naar aanleiding van jouw oproep heb ik contact gezocht met het secretariaat van de rk kerk in Steggerda bij welke kerk opa en oma begraven liggen en je zou gevoegelijk aan kunnen nemen dat ze daar ingeschreven zijn geweest als parochianen. Ik heb gesproken met een mevrouw die de kerkarchieven na zou zien of ze daar iets in kon vinden als ze iets vindt wat van belang kan zijn zal ze mij bellen echter dit kan wel in de loop van de volgende week worden afwachten dus Verder heb ik de vraag wat is de reden van jou zoektocht ben je familie of heb je een andere reden? Dit uit nieuwschierigheid omdat de naam Henk mij niet bekend in de oren klinkt Verder ben ik Peter Joustra en mijn moeder was Geertruida Petronella Bronswijk geboren op 14-11-1924 te Steggerda overleden op 27-10-2005 te Leeuwarden.

Ik had je mijn e mail adres toegezegt dit is joustra551@hetnet.nl m.vr.gr.Peter