LOUIS LANKHOUT

• Maryanne

Louis Lankhout, alle gegevens over hem zijn welkom, zoals geboortedatum, huwelijksdatum, overlijdensdatum, ouders, geboortedatum ouders enz.

Wat ik weet:

Louis Lankhout gehuwd in of voor 1807 met Hendrika Wijburg/Wijberg, dochter van Willem Wijburg en Janneke van Bunnik.

Twee kinderen van hem gevonden. Zijn dochter is geboren te Utrecht in 1807 en zijn zoon in 1811 te Utrecht. Zijn vrouw huwt als weduwe voor de tweede keer in 1824.

Wie weet meer van hem?

Alvast hartelijk dank

Marianne

vanbeekmp@gmail.com

• Maryanne

Louis Lankhout, alle gegevens over hem zijn welkom, zoals geboortedatum, huwelijksdatum, overlijdensdatum, ouders, geboortedatum ouders enz.

Wat ik weet:

Louis Lankhout gehuwd in of voor 1807 met Hendrika Wijburg/Wijberg, dochter van Willem Wijburg en Janneke van Bunnik.

Twee kinderen van hem gevonden. Zijn dochter is geboren te Utrecht in 1807 en zijn zoon in 1811 te Utrecht. Zijn vrouw huwt als weduwe voor de tweede keer in 1824.

Wie weet meer van hem?

Alvast hartelijk dank

Marianne

vanbeekmp@gmail.com

• Annemarie57

Bijgaand fragment komt van: http://www.xs4all.nl/~kooijktr/25/25-frm3.htm

Hendrika WEIJBURG, gedoopt op 26-04-1783 te Utrecht (Dom), overleden op 29-10-1852 om 21.30 uur te Utrecht op 69-jarige leeftijd.

Ondertrouwd (1) op 19-10-1806 te Utrecht, gehuwd voor de kerk op 23-jarige leeftijd op 06-11-1806 te Utrecht (Jacobi) met Louis LANKHOUT (Lankhorst), overleden op 18-01-1813 te Wilna.

Gehuwd (2) op 41-jarige leeftijd op 10-11-1824 te Utrecht met Hendrik Bernardus van der TIEN, 38 jaar oud, houtschilder, geboren op 25-12-1785 te Axel, gedoopt op 30-12-1785, overleden op 28-10-1845 te Utrecht op 59-jarige leeftijd, zoon van Rijk van der TIEN en Henderina KWEEZEL.

Ik neem aan dat de overlijdensdatum uit de huwelijksbijlagen komt van het tweede huwelijk van Hendrika.

• Maryanne

Dit is geweldig, Hartelijk dank!

Hier kan ik weer verder mee!

Marianne

• Maryanne

Hoi Allemaal,

Wél een stukje verder gekomen, waarvoor mijn dank, maar mis nog de:

geboortedatum en ouders van LOUIS LANKHOUT.

Wie helpt me ook dat laatste stukje aan te vullen? Wie, o wie kijkt dat in Utrecht voor me na?

Alvast mijn dank!

Marianne

• Ria Bos-Weijburg

Hallo Maryanne.

Wat ik weet is het volgende:

Hendrika Weijburg gedoopt 26=04-1783 te Utrecht(Dom) overleden op 29-10-1852 om 21.30 uur te Utrecht,, 69 jaar.

Ondertrouwd 19-10–1806 te Utrecht, gehuwd voor de kerk op 23 jarige leeftijd op 06-11-1806 te Utrecht(Jacobikerk) met Louis Lankhout (Lankhorst?) overleden op 18-011-813 te Wilna

Gehuwd(2) op 41 jarige leeftijd op 10-11-1824 te Utrecht met Hendrik Bernardus van der Tien.

Ook gevonden:Huwelijk zoon Abraham Theodorus Lankhout leeftijd 25 jaar gehuwd te Utrecht op 04-05-1836 met Antonia de Bouter leeftijd 26 jaar

Huwelijk dochter Jannetje Paulina Willemina leeftijd 34 jaar te Utrecht met Johannes Ket leeftijd 40 jaar op 18-05-1842 Met de aantekening erbij dat de bruid de schrijfkunst niet machtig is!

Veel succes

Hartelijke groeten Ria Bos-Weijburg

• Maryanne

Hallo Ria

Allereerst de beste wensen voor eeb succesvol genealogisch 2010!

Bedankt voor de aanvullingen. Ik heb nu wel alle gegevens van Hendrika Weijburg en van de kinderen van Hendrika en Louis lankhout.

Maar………….blijft nog altijd de vraag…………wat is de geboortedatum van Louis en wie zijn zijn ouders??

groetjes

Marianne

• Maryanne

Hallo Allemaal

Nog steeds ben ik op zoek naar Louis Lankhout. Wie-o-wie helpt mij verder?

Louis Lankhout,

alle gegevens over hem zijn welkom, zoals geboortedatum, huwelijksdatum, overlijdensdatum, ouders, geboortedatum ouders enz.

Wat ik weet:

Wie weet meer van hem?

Ik ben dus alleen op zoek naar gegevens van Louis Lankhout.

gegevens van zijn gezin/nageslacht/familie van zijn vrouw heb ik al.

Alvast héél veel dank

Marianne