Heel hartelijk dank karin,
ga ik gelijk ff doen
JP
Heb nu het gezin van Hendrik Gerrits Vos compleet tot en met 1790. Tot zover stonden de kinderen in dit topic.
Tijdens het zoeken ben ik ook een Tonia Vos tegen gekomen. Gehuwd ??? met Gerrit Hendriks, overleden 29-8-1859 te Epe (56jr). Zoon van hendrik Hendriks
Heb hieruit 3 kinderen gevonden, Hendrik 1859-Gerritje 1851 en Petertje 1853.
Maar ik kan nergens gegevens van Tonia vinden.
In het begin liep ik fout met Teuntje Vos geboren 25-12-1813, gehuwd 15-4-1848 met Gerrit Hendriks 41 jr Epe. Zoon van Hendrik Everts en Petertje(n) Willems(en).
Heeft iemand een aansluiting voor deze Tonia Vos? Is deze persoon ook een afstammeling van Hendrik Gerrits Vos?
Hallo, deze Tonia leeft in elk geval nog in 1877, bij het huwelijk van haar dochter wordt haar beroep nog vermeld.
Ik zoek ook wel mee.
groeten karin
Burgerlijke stand - Huwelijk
Archieflocatie Gelders Archief
Algemeen Toegangnr: 0207
Inventarisnr: 5001
Gemeente: Epe
Soort akte: Huwelijksakte
Aktenummer: 54
Datum: 13-10-1877
Bruidegom Jacob van Dijk
Leeftijd: 24
Geboorteplaats: Epe
Bruid Petertje Hendriks
Leeftijd: 24
Geboorteplaats: Epe
Vader bruidegom Gerrit van Dijk
Moeder bruidegom Maria van Oosten
Vader bruid Gerrit Hendriks
Moeder bruid Tonia Vos
Nadere informatie beroep bg.: Landbouwer; beroep bruid: Dienstmeid; beroep vader bg.: Dagloner; beroep moeder bg.: geen beroep vermeld; beroep vader bd.: geen beroep vermeld; beroep moeder bd.: Dagloonster
Je bent een schat karin. Lol.
Soms is het gewoon moeilijk als amateur ingangen te vinden. Ik heb jaren het gedaan, maar de laatste, nou 5 a 10 jaar niets meer.
Ik ben wel zeer blij dat het internet nu zoveel mogelijkheden biedt. Dat was in 1984 wel anders, heheheh
Met betr. tot die Tonia heb ik van alle drie kinderen ook hun sterfdata, huwelijksdata etc.
Heb niet op kinderen gezocht, want dat is in 1e lijn niet zo belangrijk. Ga eerst de mannelijke lijnen af.
in deze generatie wordt het al moeilijker gegevens te vinden ivm de privacy wet
Ben inmiddels bezig met het invoren van alle gegevens vanaf Hendrik Gerrits Voss, jm van Otterlo.
Ben afgestapt van Gensdata en gebruik nu Aldfaer. Is wel ff wennen hoor.
Maar heb nog een hoop te doen. Kwam net een gezin tegen met 8 getrouwde zonen. hehhehe Dan blijft je nageslacht wel voortgaan.
Heb inmiddels al 2 genealogen blij gemaakt met gegevens die zij misten en ik alsnog gevonden heb vanachter mn laptop.
JP
Goedenavond, ik heb ook al mijn gegevens in Aldfaer en ook heel veel gegevens vanaf Hendrik Gerrits Vos, j.m. van Otterlo.
Ik wil wel een uitdraaitje voor je maken van mijn gegevens en je dat mailen.
Of vind je het leuker om zelf te zoeken.
Ik zoek ook al vanaf 1984, heb gelukkig nog veel kopieen van originele huwelijksaktes.
Als je belangstelling hebt stuur dan maar even een mailtje
vose apestaartje chello.nl , ik schrijf het zo op om spam te voorkomen. Alles aan elkaar vast typen, dan komt het wel over.
groetjes karin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?