op zoek naar familie leden van hoffmann en helsma

• Eddie Hoffmann

hallo . voor mijn stamboom ben ik op zoek naar verdere familie leden en voorouders van mijn vader Evert Hoffmann

en van mijn moeder Grietje Elisabeth hendrikje Helsma.

ik ben al lange tijd zoekende maar heb nog niet alle familie geleden gevonden.

wie weet vindt ik op deze manier nog iets.

groetjes eddie hoffmann

• kim

Dit is wel een hele brede vraag. Misschien is het handiger om een concrete vraag te stellen. Wie mist u nog, waar wilt u nog informatie over?

De gegevens van uw ouders zijn nog niet openbaar, dus daar komen we niet verder mee.

Het klinkt ook alsof u al veel informatie heeft.

• eddie hoffmann

hallo

ik ben dus op zoek naar informatie van mijn voorvader johannes hoffmann hij werd geboren in weiwerd en trouwde met yske bettiena van der woude.

alle informatie is welkom

• Erik Hoffmann

Ik heb in mijn stamboom een Johannes Hoffmann, geboren Januari 2 1891 te Weiwerd, getrouwd met Yske van der Woude. Vader Evert en moeder Trijntje.

Dit is een broer van mijn overgrootvader. Laat maar weten welke informatie u wilt hebben. Ik zou graag zelf inzicht willen hebben in de nakomelingen van Johannes en Yske.

Met vriendelijke groet.

Erik Hoffmann

• eddie hoffmann

danny.

wie geeft jou her recht om ons moeder zo te noemen.

en wat je vader en ons broer betreft, als wij een boekje open doen over je vader wie hij werkelijk was kon je wel eens schrikken,

want dan weet je pas hoe je vader echt was, een tiran. dus oordeel niet over personen en je vader eer je de werkelijke waarheid weet.

en dit zeg je ook niet via internet maar persoonlijk tegen ons. dan ben je een kerel. nu dus niet.

joop , alie, en eddie