Fam. Driessen te Klarenbeek

• Bertus

Hallo Marina

Nee ik ben niet bekend met de familie Driessen. Wel ben ik een beetje bekend in Klarenbeek

Vandaar mijn interesse in dit onderwerp.

Bovendien vond ik het beter om de gegevens van 2008 hier nog een keer te vermelden, anders wordt er gezocht naar dingen die je al weet.

Succes met je verder onderzoek.

groeten Bertus

• André de Hooge

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd wat speurwerk op internet leverde het onderstaande resultaat op:

Bernardus Martinus Driessen, geboren op 25 februari 1893 te Voorst (Gelderland), huwde op 12 augustus 1921 met Elizabeth Johanna Vahle (geboren te Hengelo in 1892).

Bernardus Martinus Driessen was de zoon van Theodorus Driessen (geboren ca. 1850 te Voorst) en Geertruida van Oene.

Groetjes,

André de Hooge

• Marina

Beste André,

Hartelijk dank voor je informatie.

Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest maar ik ben eigenlijk op zoek naar personen die dit gezin beter kent.

Bijvoorbeeld familie of personen waarbij dit gezin voorkomt in hun stamboom.

Misschien dat men me kan helpen aan bepaalde informatie betreffende mijn grootvader, die bij hen heeft ingewoond.

groetjes

Marina

• Christa

Hallo,

ik ben ook bezig met het uitzoeken van de stamboom van de familie Driessen uit Klarenbeek.

Mijn opa is Wilhelmus F. Driessen, geboren op 21-09-1885 en is een broer van Bernardus Driessen, geboren 25-02-1893.

Ik ben een dochter van Theo Driessen van de Oudhuizerstraat.

Heeft iemand informatie over de opa, Theodorus Driessen gehuwd met Janna Driessen, van Wilhelmus en Bernardus Driessen.

Chirsta

• Marina

Hallo Christa,

Wat leuk dat je familie bent van Bernardus Martinus Driessen.

Misschien zou je mij kunnen helpen aan enige informatie. Ik ben namelijk op zoek o.a. naar een foto van het echtpaar Bernardus Martinus Driessen-Elizabeth Johanna Vahle.

en eventueel meer informatie/foto's in de periode dat dat mijn opa daar als leerling kleermaker heeft gewerkt.

Je kunt me ook een privebericht sturen, als je dat prettiger vindt.

Als je op mijn naam klikt, komt er een ander schermpje waar je de optie krijgt om een prive-bericht te sturen.

Mocht je interesse hebben, dan heb ik voor je een kopie van de persoonskaart van Bernardus Martinus Driessen.

Deze heb ik in het verleden opgevraagd bij het CBG. Hier staan enkele gegevens op betreffende zijn ouders, vrouw en twee kinderen.

Ik hoor graag nog van je.

groetjes

Marina

• Lola

Smack-dab what I was lokiong for—ty!

• Piet van Haaren

Hallo, ik ben Piet van Haaren uit Zutphen en kom door een rara kronkel op deze site.

Ben jij familie van Theo Driessen/Klarenbeek, ongeveer 75 jaar, RK, MULO en Dullaert Zutphen??

Wat is er van Theo geworden?? Ik ben een oud schoolgenoot en collega.

Groetjes

P. van Haaren

• Marina

Beste Piet,

Helaas kan ik je geen antwoord geven betreffende Theo.

Ik ben geen familie of bekende van de familie Driessen.

Is deze Theo wel familie van Bernardus Martinus Driessen?

Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar personen die Bernardus Martinus op enige wijze dan ook bekend voorkomt.

Tot op heden nog geen geluk gehad.

groetjes

Marina

• Marina

Beste Piet,

Misschien dan Christa (zie in een vorige reactie) je wel verder kan helpen?

groetjes

Marina