Geen zin of tijd om zelf te zoeken? Ik ga voor u op zoek naar uw voorouders; wie waren ze, waar woonden ze en wat deden ze voor de kost. Uiteindelijk wordt er een mooi boekwerk van gemaakt met daarin uw stamboom, aktes, foto's en andere persoonlijke gegevens. Een leuk cadeau voor uzelf of voor een verjaardag, huwelijk of geboorte.
Voor het beginnen van een onderzoek mailt u mij de voor- en achternaam van een of meerdere personen met een geboortedatum, trouwdatum en/ of overlijdensdatum en de plaatsnaam waar dit plaatsvond. Ik ga dan, geheel vrijblijvend, kijken of dit voldoende aanknopingspunten oplevert voor een verder onderzoek. Daarin zijn verschillende mogelijkheden waarbij u precies kunt aangeven wat u wilt weten van uw voorouders.
Bij alle onderzoeken zullen zoveel mogelijk de geboortedatum, trouwdatum en overlijdensdatum en de plaatsen waar dit plaatsvond genoemd worden. Er is ook de mogelijkheid kopien van deze aktes op te laten nemen in het uiteindelijke boekwerk. Hierin staan de precieze tijd, plaats en de getuigen genoemd. En het is natuurlijk erg leuk om te zien hoe de handtekening van uw voorouders eruit zag. Daarnaast kan ik op zoek gaan naar beroepen, religies, woonadressen en verdelingen van erfenissen. Ook is er de keuze mogelijkheid om het boekwerk in een luxe vorm te ontvangen. Dit allemaal in overleg met u.