van ooijen

• anneke

Hallo,

Wie kan mij helpen aan informatie over de geboortedatum van Commerina van Ooijen? Zij is rond 1826 geboren in Kapel-Avezaath (Gelderland), als docher van Jan Cornelis van Ooijen en Metje van Zanten.

Haar naam werd ook wel geschreven als Komerina, en familienaam als van Oijen.

Bedankt!

Anneke

• abrah091

Als je me terugmailt heb ik een kopie (als foto bestandje) van de geboorteakte van de betrreffende persoon. Daarop kun je de informatie zelf lezen en eventueel toevoegen aan je stamboom. Afbeeldingen van alle akten uit Gelderland zijn te vinden met behulp van de volgende link:

http://pilot.familysearch.org/recordsearch/start.html#c=1554394;s=waypointsOnly;w=0;p=waypoint

• anneke

Sorry voor de late reactie, ben vergeten te kijken of er gereageerd was, en daarna op vakantie geweest. Ik kijk uit naar het fotobestand. De site familysearch ken ik, maar daar kon ik Kapel Avezaath niet op vinden.

groet, Anneke

• J.A.

Hallo,

Ben nu zelf op vakantie. Over twee weken ben ik terug. Stuur je mailadres op en je krijgt z.s.m. de fot van de akt6e.

Groeten J.A.

• anneke

annabvh@gmail.com