Opzoekvraag Nijmegen

• Wilfred

Hallo,

Kan iemand mijn helpen aan:

De datum van overlijden van Angina Evenhuis te Nijmegen ?

De namen en geboorte datums van de kinderen van Angina via haar PK/GK te Nijmegen ?

Angina is op 11-04-1900 te Groningen getrouwd met Johannes Martinus Riedel.

Johannes Martinus is op 30-08-1927 alleen verhuist vanuit Nijmegen naar Laren (Gld).

Hij is als weduwnaar overleden op 03-06-1937 te Lochem.

Ik neem dus aan dat Angina tussen tussen 1900 en 1927 te Nijmegen is overleden.

Alvast bedankt !

Mvg,

Wilfred

• kim

Vreemd, ik heb niets kunnen vinden.

Hoe weet je dat ze in Nijmegen zou zijn moeten overleden? Angina komt uit Groningen en is daar ook getrouwd. Wanneer is Johannes Martinus naar Nijmegen gegaan?

• Wilfred

Hoi Kim,

Als eerste ontzettend bedankt voor de tijd en moeite die je in mijn vraag gestoken hebt.

Bedankt !!

Om heel eerlijk te zijn heb ik dit takje van mij boom via internet (verder) uitgezocht.

Het gaat hier om een stiefdochter van mijn overgrootvader.

Ooit heeft er op internet een site gestaan met daarop het gezin van Joachim Adolf Riedel en Saartje Dijkstra te Nijmegen.

Zij zijn de ouders van Johannes Martinus.

Op Genlias heb ik inderdaad sporen van dit echtpaar in Nijmegen terug gevonden.

Ik denk dus dat de bewuste informatie over Johannes Martinus vanaf hun gezinskaart/perzoonskaart uit de BS komt.

Als dit zo is, is de kans groot dat hij al weduwenaar was van Angina toen hij op de kaart van zijn ouders is bijgeschreven te Nijmegen.

Misschien staat op deze kaart ook wel waar hij vandaan kwam ?

Hopelijk leidt dit naar de plaats van overlijden van Angina ??

Nogmaals bedankt !

Mvg,

Wilfred

Misschien staat daar ook wel op