gegevens van de broers en zusters van akke van dijk

• tina

ik ben met de stamboom van Fam van dijk bezig en het loopt een beetje vast ik zoek de broers en zusters van mijn moeder akke van dijk geboren 25-08-1926 te jubbega- schuringa dochter van sjerp van dijk en jantje bloemsma wie kan mij hierbij helpen ?

• Kim

Deze gegevens zijn nog niet openbaar en dus nog niet vrij te vinden op het internet of de archieven. Het zou alleen op internet kunnen staan als iemand deze tak ook heeft uitgezocht en het er op heeft gezet (zo zag ik wel je moeder er op staan, maar wellicht is dit je eigen site http://www.noordelingen.nl/deVriesinclvr.HTM)

Het beste is om een persoonskaart van Sjerp van Dijk aan te vragen. Dat kan als hij na 1939 is overleden. Hierop staan alle gegevens van hem en ook zijn kinderen staan er op.

Iemand moet tenminste twee jaar dood zijn om een persoonkaart aan te kunnen vragen.

Je kunt dit doet bij www.cbg.nl kijk onder collecties en dan persoonskaarten-persoonslijsten. Je kunt dit alleen schriftelijk doen, en het kost een paar euro.