Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de ouders van Gerrit Groenescheij, geboren 15-9-1918 in Rotterdam.
Hij is getrouwd met Wilhelmina Jannetje Menheer, geboren 14-11-1924 in Rotterdam.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Majran
Zoals door Liesbeth is aangegeven zijn de gegevens van Gerrit nog niet openbaar.
Toch heb ik even gekeken naar de mogelijkheden (aangezien Groenescheij nu niet de meest voorkomende naam is)
Voor zover ik heb kunnen zien zijn er online twee mogelijke ouderparen te vinden:
Johannes Groenescheij x Margaretha Berendina Bulten
en
Martinus Groenescheij x Johanna Haazen
Wellicht weet je hoe de kinderen heten van Gerrit, en heeft hij ze naar zijn ouders vernoemd.
Als ze niet uit Rotterdam komen, dan zijn er nog meer opties helaas.
Om zekerheid te krijgen kun je het beste een persoonskaart van Gerrit aanvragen bij het CBG (www.cbg.nl) dit kan alleen per post en kost een paar euro.
Of er moeten nog mensen in de omgeving zijn die iets weten…
Hallo Liesbeth en Kim,
Bedankt voor jullie reactie. Ik wist inderdaad dat de gegevens van Gerrit nog niet openbaar zijn. Dat is ook het lastige, want er is (daardoor) eigenlijk niets over hem te vinden. En zijn hij en zijn ouders zijn nou net de link die ik nodig heb om verder te kunnen zoeken in wel openbare gegevens. Hoopt dat er hier iemand zou zijn die nog een tip zou hebben waar ik zou kunnen zoeken. Maar denk dat ik dus maar een persoonskaart ga aanvragen…….
Groetjes,
Marjan
Hallo Marjan,
Door stom toeval kom ik weer op deze site, was het al weer vergeten dat ik hier ooit op had gereageerd.
Moet zeggen dat ik erg verrast ben hierdoor. Uiteraard ben ik mijn neef(je) nooit vergeten en heb mij ook vaak afgevraagd hoe het met hem is. Als jullie dat willen kunnen jullie contact met mij opnemen. Zelf zou ik dat heel erg fijn vinden. Mijn emailadres is paula_dijk@hotmail.com.
Groetjes Paula Dijk - Groenescheij
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?