Hallo allemaal,
Ik zou zou het zeer waarderen als iemand mij kon helpen aan foto's van Hermanus Adrianus de Bruin, z.v. Hendrik Cornelis de Bruin en Maria Antonia van der Zwiep, geb. 7 sep 1881 te Amsterdam, getr. met Cornelia Elisabeth Sanderse, geb. 14 mei 1886 te Amsterdam, d.v. Leendert Sanderse en Agatha Charlotta Wilhelmina de Leth.
In Amsterdam getrouwd op 15 aug 1907, gescheiden in 1914. Beide hertrouwd.
H.A. de Bruin trouwt 20 mei 1915 te Amsterdam met Hermina Geertruida van der Berg en gaat later samenwonen met Antje van der Berg, haar jongere zuster. H.A. overlijdt te Amsterdam op 30 mei 1960.
C.E. Sanderse hertrouwt op 27 jan 1915 met Johannes Hendrikus van der Eijken, waarmee zij 2 kinderen krijgt. Op 21 dec 1938 hertrouwt zij met Pieter Faasse en overlijdt vermoedelijk na 1966, datum onbekend. Naar vermoeden is zij overleden in Hilversum.
Mocht u iemand van deze personen hebben gekend of afstammen hiervan, uit welk huwelijk dan ook, dan zou ik het erg op prijs stellen als wij in contact konden komen. Alle informatie is welkom, daar beide personen na hun scheiden uit het oog van de familie zijn verloren. Hun kinderen waren Hendrik Cornelis de Bruin, 1908 en Herman Adriaan de Bruin 1911.
Vriendelijke groet,
Ewan de Bruin.