Wie kan mij helpen aan de voorouder(s) van Pieter Poldervaart, geboren omstreeks 1764, gehuwd met Pietertje Vleesenbeek (ook Vliesenbeek), geboren 2 maart 1766 te Woubrugge, overleden 10 juni 1820 te Haarlem.
Alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ferry Poldervaart
Tinoky
De aangifte van hun huwelijk had op 06 OKT 1786 in Woubrugge, daar staat dat Pieter geboren is in Woubrugge.
Op de CD's dopen Z-H vond ik de enige Pieter, van de ouders: Huijbert Claasze POLDERVAART en Anna Roelofse VAN HEININGEN
Zijn doopinschrijving:
Nu is de akte van overlijden van Pietertje online in te zien en in haar akte staat dat haar echtgenoot Pieter POLDERVAART nog in leven is en in Haarlem woont.
De huwelijken van enkele van hun kinderen staan ook online, waaronder een in NOV 1826, waarin hij ook nog leeft en wonende in Haarlem. Helaas die van 1846 niet, maar het huwelijk van mei 1851 is wel in te zien, waarin te vinden is dat Pieter overleden is.
Pieter is dus tussen NOV 1826 en mei 1851 overleden, vermoedelijk in Haarlem
Toon Fokkema
Als ouders van Huijbert Claasz. Poldervaart gedoopt 08-07-1731 te Woubrugge en Anna Roelofse van Heijningen getrouwd 07-06-1759 Ter Aar heb ik:
Claas Pietersz. Poldervaart geb. < 1692 en overleden voor < 08-07-1731 en Maartje Jacobse de Wilde geb. < 1694 en overleden > 08-07-1731
Ferry Poldervaart
Hartelijk bedankt voor de hulp. Ik ben hier erg mee geholpen! Groet, Ferry
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!