Overl. J.M.C. Ising (Dzjobs)

• A.G. Kooiman Azn

Hallo iedereen.

ik ben op zoek naar de datum van overlijden van Jozina Maria Cornelia Ising (haar zelfgeko-

zen bijnaam was Dzjobs) geb. Deventer 19-07-1899, overl. Den Haag na 1992, voor 2004,

dr van Paul Constant Ising & Wilhelmina Suzanne Gerdina Kooiman. Zij - Dzjobs - was

concertzangeres en later muziekpedagoge. Mijn laatste kontakt met haar was in voorjaar

1994- u leest het goed - en daarna bleef het stil. De telefoon gaf was continu (?) in ge-

sprek. Een goede kennis van haar die jarenlang hand- en spandiensten voor haar verricht-

te beld mij met de mededeling dat zij was overleden maar dat men hem daaevan niet in kennis gesteld had. Dat moet in 2004 geweest zijn. Hij had het uit de krant vernomen.

Is er onder ons iemand die rouwadvertenties verzameld uit de Haagse Courant??

Met haar is de laatste telg uit 4 gen. goud- en zilversmeden over de laatste grens gegaan.

Gaarne uw reactie waarvoor bij voorbaat dank.

Ad.

• Jan

Hallo Ad,

Als ik even via Google zoek vindt ik o.a. deze link :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cornelis_Kruseman

En daar zie ik dat zij op 6-Oktober 1996 is overleden.

Vr. gr. Jan

• A.G. Kooiman Azn [ Ad ]

Beste Jan,

Hartelijk dank voor jouw reactie. Ik heb helaas nog een Tom-Tom nodig om over internet mijn weg te vinden. Vr. groeten, Ad.

Beste Tinoky,

Bedankt voor jouw reactie. Helaas blijkt deze weg voor mijonbegaanbaar aangezien mijn wachtwoord niet naar iemands zin is. Via mijn e-mail wellicht.????? Vr. groeten, Ad.