ouders van Jacobus vanRijswijk1820+Grada Jansen

• rob van rijswijk

Beste lezers

Wie van de lezers kan mij helpen om de ouders van JACOBUS VAN RIJSWIJK,geboren rond 1820 te vinden of mij informatie kan geven. Hij was getrouwd met GRADA JANSEN. De familie leden erna heb ik al gevonden(gelukkig) . Ook zou ik het erg fijn vinden als ik te weten zou komen WAAR ZE VANDAAN KOMEN, eventueel geboren zijn.

Uiteraard krijgen de genen die mij verder kunnen helpen een HELE DIKKE DANK JE WEL MAIL TERUG.

Hoop snel een reactie te mogen ontvangen.

Met zeer vriendelijke groet van ROB VAN RIJSWIJK.

rbvanrijswijk@hetnet.nl

Tel: 06-10118925

Nog een prettige dag.

• Annemarie 57

Bron Burgerlijke stand - Overlijden

Archieflocatie Gelders Archief

Algemeen Toegangnr: 0207

Inventarisnr: 6271

Gemeente: Bemmel

Soort akte: overlijden

Aktenummer: 16

Aangiftedatum: 21-01-1879

Overledene Jacobus van Rijswijk

Geslacht: M

Overlijdensdatum: 20-01-1879

Overlijdensplaats: Bemmel

Vader Joannes van Rijswijk

Moeder Wilhelmina Heijnen

Partner Grada Janssen

Relatie: echtgenoot

Nadere informatie dooppl: Bemmel; oud 82 jaar; beroep overl.: kleermaker; beroep vader: geen beroep vermeld; beroep moeder: geen beroep vermeld

• Annemarie57

Inventarisnr: 6274

Aktenummer: 51

Aangiftedatum: 07-09-1837

Overledene Joannes van Rijswijk

Geslacht: M

Overlijdensdatum: 07-09-1837

Vader Hendrik van Rijswijk

Moeder Hendrina Peren

Partner Willemina Heijnen

Relatie: echtgenoot

Nadere informatie dooppl: Hulhuizen; oud 73 jaar; beroep overl.: tabaksplanter; beroep vader: geen beroep vermeld; beroep moeder: geen beroep vermeld

• Annemarie57

Soms moet je een beetje creatief zijn:

Bron Burgerlijke stand - Huwelijk

Inventarisnr: 6311

Soort akte: Huwelijksakte

Aktenummer: 15

Datum: 31-07-1839

Bruidegom Jacobus van Rijsewijk

Geboortedatum: 13-08-1796

Geboorteplaats: (Bemmel)

Bruid Grada Janssen

Geboortedatum: 23-11-1814

Geboorteplaats: Winssen

Vader bruidegom Joannes van Rijsewijk

Moeder bruidegom Wilhelmina Heijnen

Vader bruid Hendrik Janssen

Moeder bruid Joanna Peters

Nadere informatie beroep bg.: kleermaker; beroep bruid: dienstmeid; beroep vader bg.: geen beroep vermeld; beroep moeder bg.: zonder beroep; beroep vader bd.: tabakskplanter; beroep moeder bd.: geen beroep vermeld

• Annemarie57

Inventarisnr: 6274

Aktenummer: 26

Aangiftedatum: 20-03-1845

Overledene Wilhelmina Heijnen

Geslacht: V

Overlijdensdatum: 19-03-1845

Vader Engelbert Heijnen

Moeder Joanna van Mosseveld

Partner Jan van Rijswijk

Relatie: weduwe

Nadere informatie dooppl: Bemmel; oud 84 jaar; beroep overl.: zonder beroep; beroep vader: geen beroep vermeld; beroep moeder: geen beroep vermeld

Alles gevonden in www.genlias.nl

• Rob van Rijswijk

Lieve ANNEMARIE 57

Heb net al je informatie gelezen en als een speer er copieen van gemaakt. Maar eerst dit:

MEID ONZE ZEEEEEER GROTE DANK VOOR JE GENOMEN MOEITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Je verdient echt een dikke dankbare 10!!!!!. Als je weet wat ik al niet heb af zitten zoeken!!! en overal lid van geworden. Vandaar dat we al zoveel hebben gevonden. Heb een tijd geleden ook al adv. gezet op marktplaats naar neven en nichten die nu nog in leven moeten zijn. Via via zijn we er aan twee gekomen. Leuk joh!!!

Even ter verduideling…het is niet Rob die alles schrijft maar ik doe dat,MARIANNE.Uiteraard de vrouw van Rob. En ben er net zo hard mee bezig als Rob. Maar je weet…vrouwen schrijven makkelijker, en niet zo zakelijk,zoals Rob ook doet.

Heb nog een brutale vraag aan je…. Mogen we nog een keer naar voorouders bij je komen zeuren?????. Je hebt ons E-mail adres en tel nr.

Mogen wij ook jouw E-mail adres hebben???? Hou ik je op de hoogte hoe het gaat OK??

Nogmaals VEEEEL DANK

Veeeel groetjes Rob em Marianne

• Annemarie57

Graag gedaan hoor.

Ben jij de Marianne die inmiddels via het andere forum al contact heeft opgenomen? Zo niet, want ik zet m'n emailadres liever niet zo zichtbaar neer i.v.m. spam e.d., dan kun je me daar bereiken via mijn profiel (zelfde Nickname).

• marianne van rijswijk

Hoi ANNEMARIE

Je vraagt of ik ook op een ander forum zit???? Sorry ANNEMARIE Zou niet weten wat je bedoeld??? welk forum????,en wat is dat voor forum??? Heb alleen de oproepen voor Rob op deze site gezet, en jou een OPRECHT bedankje gestuurd. Verder weet ik nergens wat van. Rob heeft al jou gegevens in zijn stamboom verwerkt, ik kom daar niet aan. En dan….waar en op welk forum kunnen wij jou dan vinden????? Is jou nicknaam ANNEMARIE 57?????. Jij mag gewoon naar ons mail adres schrijven hoor. Je hebt ons mailadres toch??? Zo niet schrijf het dan even dan stuur ik het naar je. Vind het toch erg leuk om je op de hoogte te houden, als jij dat tenminste ook leuk vind. Kregen vanochtend ook nog gegevens van iemand door maar die kloppen helaas niet helemaal…JAMMER!!!

Voor straks WELTERUSTEN

Veeel groetjes Rob en Marianne van Rijswijk.