WIE KENT N.NAETHUIJS EN J>LINTERMANS???

• MARIE-ANNA

Beste lezers

Wie kent deze mensen??? Vooral N.NAETHUIJS. Deze namen stonden op de site:www.trouwplanner. Ik zoek naar fam.leden met deze naam. Veel voorouders heb ik al. Maar de huidige generatie is ook heel fijn om die te kennen. Neef en nicht in Eindhoven zijn mij bekend, ook mijn neven in Duitsland. Maar er moeten er nog veel meer zijn met die bijzondere naam. Beste lezers wie kan mij verder helpen??? EN WIE IS DIE N.NAETHUIJS????

Heeeeel veeeel dank voor jullie moeite

MARIE-ANNA

• Jos Lintermans

Beste Marie-Anna,

Mijn naam is Jos Lintermans, maar ik ben waarschijnlijk niet degene die jij zoekt.

Wellicht kan ik je wel helpen met mijn stamboomgegevens.

Groeten,

Jos

• MARIE-ANNA

Beste Jos

Bedankt voor je reactie. Maar ik denk…dat we verkeerd zitten. Het gaat mij hoofdzakelijk om : Wie is die N.NAETHUIJS???? Ik kwam gisteravond op een hele rare site terecht HOE??? zomaar wat te spelen op de laptop. Daar las ik ineens dus de naam N. NAETHUIJS die in 2010 getrouwd is met J. LINTERMANS!!! Vandaar mijn oproep wie deze mensen kent???? Ben daar wel heel nieuwschierig naar. Maar beste Jos ben NIET met de stamboom van LINTERMANS bezig. Wel met die van NAETHUIJS. Maar misschien is die J.LINTERMANS wel fam. van jou???? en kan jij het raadsel op lossen. Hoor misschien nod wel van je he???

Veel HG MARIE-ANNA.

• MARIE-ANNA

HOI JOS

Mijn antwoord staat onder jouw reactie aan mij.

MARIE-ANNE

• Jos

Hallo Marie-Anna,

Het was ook mijn bedoeling om via mijn familie bij N. Naethuys uit te komen.

Heb je die site nog, waar het huwelijk op staat?

Wellicht kun je hem terugvinden als je bij je geschiedenis kijkt in de internetbrouwser.

Geef ook even je email-adres door, dan stuur ik je bericht als ik het heb gevonden.

Groeten,

Jos

• Thea Naethuijs-Loeffen

Hallo,

Ik ken een N. Naethuijs, het is de zoon van mijn man John Naethuijs, namelijk Nick.

Hij is nu 20 jaar, dus ik weet niet of je deze N. Naethuijs bedoeld. Hij staat veel op internet iv.m. zijn tekeningen.

De familie van mijn man heeft in Indonesie gewoond en in Australie, daar is mijn man geboren.

• MARIE-ANNA

Hoi Thea

Heb je mijn berichtje ontvangen wat ik vanmiddag aan je geschreven hen????????? Heb n.l ook een nieuw bericht geplaatst en dat zie ik ook niet verschijnen!!!

Groetjes MARIE-ANNA

• Thea Naethuijs-Loeffen

Hallo

nee ik heb nog niets gezien, ben nu op mijn werk, maar kijk als ik thuijs kom wel in de mail