Laat uw Stamboom uitzoeken

• M Beuken

Onderzoek naar voorouders is leuk, maar kan ook bijzonder tijdrovend zijn, vooral als u vastloopt. Als u hulp kunt gebruiken bij (een deel van) uw stamboom zijn de onderzoeksdiensten van www.family-tree.nl wellicht interessant voor u.

• Vincent

Vind het een kale bedoeling de door u genoemde site en zou er niet zo maar mee in zee gaan.

Erg duur en geen referentie, waarschijnlijk wordt er te gemakkelijk gedacht aan lekker geld verdienen aan de groeiende groep genealogen. Genealogen doen juist veel voor elkaar en dat voor niets of tegen gemaakte kosten.

Verder is genealogie.startpagina.nl/prikbord juist voor onderzoekers die zelf zoeken en met een vraagje zitten, dus of uw reclame hier nu thuis hoort?

Maar goed meningen verschillen.

• Maryanne

Begint dit adverteren weer opnieuw?

Laat mensen gewoon genieten van hun hobby, zonder het geld uit hun zakken te kloppen!

Laat deze site waar het voor bedoelt is: de HOBBY van velen, zonder er een commercieel advertentierubriek van te maken.

Marianne

• Nienke

De site is wel heel erg amateuristisch opgezet en bevat bovendien taal en stijl fouten!

Ik denk dus niet dat je met deze site veel publiek gaat trekken.

Sowieso doen mensen het voor hun hobby (zie ook eerder reacties) en zijn er ook zat genealogen bereidt om elkaar gratis te helpen.

• Jeffrey Rech

Beste mensen,

Ik ben nu een paar dagen bezig met het zoek naar informatie over mijn achternaam.

Ik ben er tot nu toe achtergekomen dat er een plaatsje in Duitsland is dat dezelfde naam draagt, dit dorpje

ligt in de deelstaat Rhinelnad Pfalz. En meer krijg ik ook niet gevonden.

Zijn er mensen die mij kunnen helpen of enigzins in de goede richting kunnen duwen.

alvast bedankt.

• ilja slaats

Ik zou graag willen weten wat mijn stamboom is,hoe kanik dat uitzoeken?

• Ton hensen

Goede avond… Ik heb eens mijn stamboom laten uitzoeken.. Door scheiding alles verloren.

Hensen begon met… Johannes hense 1741 toen. Pieter jansse hense 1774-1864 getrouwd met hendrika van alphen toen, johannes hubertus hensen 1814-1859.. Getrouwd met johanna oosthoek Toen franciscus martinus hensen 1852-1910.getrouwd met annA cornelia den edel, Toen johannes hubertus hensen 1882 getrouwd catharina elisabeth van der wilk, toen franciscus martinus johannes hensen 1911-1977. Getrouwd met anna elisabeth rijff.

Mijn vader… Anton cornelis johannes hensen 1939 - 1999 getrouwd met harmina van beek.

Twee kinderen. Ik t.hensen 1960 en j.h. Hensen 1962

Ik heb twee kinderen.. B.hensen en b.h.j hensen

Heb nu 3 steefkinderen die 4-10-2012 ook mijn naam dragen met koninklijk besluit nr. 12.002298.

Ik weet dat een van mijn voorouders een visser was uit raamsdonk.

Wij hebben een familie wapenschild. Ik zal het prachtig vinden alles weer terug te krijgen.

Kan u mij hierin helpen.. Graag vernemen. Ton hensen