Johannes Hubertus van Aubel

• John

Hallo,

ik ben op zoek naar gegevens van: Aubel van, Johannes Hubertus. Deze is vermoedelijk geboren op 22 november 1868 te Meerssen.

Hij is waarschijnlijk getrouwd met Last, Anna Maria Plilomene (Philomina) geboren op 21 oktober 1864 te Simpelveld.

Wie kan mij aan de huwelijksakte helpen met bij behorende gegevens.

Bij voorbaat dank,

John Last

• Ewan de Bruin

Hoi John,

Wanneer je iets meer kunt vertellen, zoals waarom je denkt dat deze persoon vermoedelijk is getrouwd met Anna Last en waarop je het baseert, dan kan ik je misschien iets verder helpen. Op het eerste gezicht is er in ieder geval weinig te vinden met deze combinatie, maar dat zegt niet zo veel.

• john

Hallo Ewan,

ik heb een dochter gevonden, +09091921 te Maastricht, akte nummer 544 , als zijnde van Johannes Hubertus van Aubel en Anna Maria Philomina Last. Echter ik kan nergens een huwelijksakte of overlijdensakte vinden. In de genealogie van de familie van Aubel (Genwiki) komt in de 5de generatie een Johannes Hubertus voor qua leeftijd met Anna overeen. Maar is dit wel de goede persoon. Volgens de overlijdensakte van de dochter, Maria Margaretha, is Maria Margaretha rond 1899 te Luik zijn geboren. Verder heb ik geen gegegens.

Met vriendelijke groet,

John.