Eén van mijn voorouders Johannes (Jan) van Akkeren zou uit scheveningen komen. Ik weet in ieder geval dat zijn zoon Pieter van Akkeren heet, geboren te Dordrecht op 24-02-1787. De vrouw van Pieter heet Cornelia Kampers(e) geboren te Voorburg 22-01-1799. Het zou ook geschreven kunnen worden als Campers. De vader van Johannes (Jan) zou Gerrit Heten,en getrouwd zijn geweest met ene Dora Woefers. Over haar kan ik helemaal geen informatie vinden. Deze Jan van Akkeren, de zoon dus van Gerrit, was getrouwd met Pieternella Leenheer. Dit kwam ik ook een keer tegen als Lineer. Ik zou graag meer informatie willen hebben over Gerrit, en wie de vader was van Gerrit van Akkeren uit scheveningen,Wat ik ook nog weet over Gerrit en Dora Woefers is dat zij getuigen waren bij het huwelijk van Jan van Akkeren, in de HoogDuitse kerk in 1777 in Den Haag. Want ik wil heel graag verder met mijn stamboom, maar ik kom niet verder. Alvast heel erg bedankt voor de moeite. Mijn e-mail adres is mivakAPESTAARTJEtelfort.nl De grote letters vervangen voor het @ teken.