miep oranje

• mariannenl

Hoi Leon,

Als je op graftombe.nl even door klikt, zie je bij familie informatie staan;

Marinus Oranje en Pieternella Goudswaard staan met hetzelfde id nummer.

Dit echtpaar trouwde in Middelburg op 28 sep 1927.

Het lijkt me dan ook aannemelijk dat zij de ouders zijn van Maria, geb. 1931.

En de ouders van Miep heetten niet Marinus en Pieternella Goudswaard….

Groetjes,

Marianne

• Leon3

Volgens http://gerard45.bloggertje.nl/note/21767/de-mysterieuze-verdwijning-van-miep-oranje.html

is het 'Miep' Oranje, geb.1923

Mvg,

Leon3

• leon

Hoi Marianne,

Hartelijk dank voor je berichtgeving. Helaas gaat de speurtocht naar haar dus nog even door !!

Groetjes Leon

• mariannenl

Hoi Leon,

Als je met “de speurtocht” bedoelt dat we uitvinden wat er na de oorlog met haar is gebeurd, dan ben ik bang dat we hier nooit achter zullen komen. Er wordt al tientallen jaren naar haar gezocht door allerlei instanties en zo. Alhoewel, op stamboomforum.nl staat wel vermeld dat ze gevonden is, helaas geen details.

Wat betreft de namen van haar ouders etc., deze had ik al na een kwartier zoeken op internet gevonden. Haar geboortenaam is niet Miep, en ze is ook niet geboren in Soest (zoals op wikipedia staat vermeld). Verder wil ik er hier niet op ingaan, gezien de eerdere berichten.

Groetjes,

Marianne

• leon

Hoi Marianne,

Dat bedoelde ik inderdaad en ik ben het met je eens dat eerdere berichtgevingen hierover niet door de beugel kunnen.

Ik heb de intentie om erachter te komen wat er met haar is gebeurd, waar zij zich eventueel heeft opgehouden, met wie en onder wat voor omstandigheden. Het zou heel mooi zijn om daar eindelijk eens duidelijkheid over te krijgen. Dan kan de speurtocht naar haar voor eens en voor altijd worden gestaakt en geeft het wellicht rust voor de familieleden waar zij zoveel slachtoffers heeft gemaakt.

Mocht je informatie met me willen delen, dan praat ik graag met je verder middels email (leonderouw@live.nl).

Groetjes, Leon