wesseling-kambag freriks

• Harrie

Wie in de buurt van Zwolle wil en kan mij helpen met de volgende vraag. in het Historisch Centrum Overijssel is het volgende archief aanwezig

Toegangsnummer:763

Titel: Gemeente Zwolle, Sanatorium/Verpleeghuis Zandhove te Zwolle

Datering: 1945-1991

Extra gegevens:

Datering: 1945-1991

Toegang?: Inventaris / OOK OP INTERNET

Openbaarheid: DIT ARCHIEF IS BEPERKT OPENBAAR. INFORMEER BIJ DE LEESZAALMEDEWERKERS.

Omvang: 11 m.

Uit dit archief zou ik graag de gegevens van Mevr wesseling-kambag freriks wie ook op de bewonerslijst staat willen hebben b.v. wie haar ouders waren en waar ze vandaan kwamen , hopelijk wil iemand mij hierbij helpen zodat ik haar kan invoegen in mijn stamboom bij voorbaat dank.

• annelies29

Elisabet Caroline Kambag Freriks, * 19-06-1870 te Loemadjang op Java. Echtgenoot is Hendrik Wesseling, * 03-01-1865 te Rotterdam (niet gevonden in de Digitale Stamboom).

Zie: http://denhaag.digitalestamboom.nl/%28pcbubp45smssnh2tkowgzdnh%29/scan.aspx?book=R&id=278159

Haar vader is waarschijnlijk Anthonij Barend Kambag Freriks, scheepsdokter overleden op 02-10-1877 te Loemadjang. (Bron:

Regerings-Almanak van Nederlandsch Indië 1878 pag. 308)

Groeten van Annelies

• Harrie

Bedankt Annelies voor je snelle reactie op mijn vraag, en aangezien jij schrijft dat haar vader vermoedelijk Anthony Barend zou kunnen zijn neem ik aan dat er bij

die gegevens uit Zwolle niet echt vermeld staat wie haar vader was maar gezien haar geboorte data en mijn gegevens kan het niet anders zijn dat hij inderdaad haar vader was

Nogmaals bedankt en mocht je nog wat weten wat er nog meer in dat archief van Zwolle over haar stond dan hoor ik dat graag.

Harrie

• Mariannenl

Hendrik Wesseling is niet geboren in Rotterdam, maar in Amsterdam. Zie https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-266-12642-4027-83?cc=1831469&wc=10709064 rechterpagina bovenaan.

Op de gezinskaart van den Haag stond A'dam, maar de A is erg onduidelijk geschreven en lijkt enigszins op een R.

Gr. Marianne

• Harrie

Ook Marianne bedankt voor de aanvullende informatie