overlijdings datum van Seike Zwart

• Irene Groenendijk

IK zoek de overlijdings data van Seike Zwart geboren 03-06-1850 te Marum kint van Hendrik Arjens Zwart en Roelfke Arjens Zwart Ze verhuisde naar Amsterdam ,werd zwanger en kreeg 11 10 1881 een zoon Arjen deze werd in Marum geboren Hier na verhuisde ze naar Amsterdam(Zonder haar zoon) Daar woonde ze in mei 1883 in de van Baerlestraat 15 Ik kan van daar niets meer vinden weet iemand hoe ik verder kan zoeken Met dank Irene

• Jan

In de huw, akte van haar zoon ( het 2e huw. van Arjen ) in 1908 te Marrum staat dat zijn moeder in Amsterdam woont.

Helaas staan de ovl. akten van Amsterdam vanaf deze periode nog niet op het internet.

Er zal dus bij het Amsterdams Stadsarchief of het NH-archief zelf verder gezocht moeten worden.

Wel heb je online de mogelijkheid bij het A'dams Stadsarchief via Indexen de Gezinskaarten te doorzoeken.

Alleen moet je voor het bekijken van de scans eerst betalen.

Seike zou haar eigen kaart moeten hebben maar zover ik kan zien is er geen S.Zwart met geb. jaar 1850 alleen 1 S. Zwart zonder geb. datum.

Maar ik weet niet of dit Seike is.

Vr. gr. Jan

• Jan

Ik heb toch het ovl. van Seike online gevonden.

Zij ovl. 13-07-1910 te Amsterdam.

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1-10797-28026-32?cc=1831469&wc=10709544

Met bovenstaande link vindt je haar ovl. akte ( reg. 7-62v image 1810)

Vr. gr. Jan

• Irene Groenendijk

Beste Ja

Mijn Hartelijke dank voor je moeite .Het is inderdaad de Seike die ik zocht Het was in de familie een groot raadsel wat er met haar was gebeurd Ik weet in ieder geval heel veel meer . Met hartelijke groet Irene