overlijdens akte

• peter v d vegte

Geachte onderzoeker

Ik ben op zoek naar de overlijdens akte van JOHANNA FRANCISCA TJERKS geboren 8=2=1948 te amsterdam

Overleden door dodelijk ongeval in DEINZE belgie op 20=6=1970 zij was gehuwd met c j HEEMSKERK wonende te amsterdam.

Wie kan mij helpen aan de OVERLIJDENS AKTE.

Mijn email adres is msseeyou@gmail.com

• koorn

Beste Peter,

je zult je vraag moeten richten aan de Burgerlijke Stand, waaronder de Belgische plaats Deinze ressorteert.

De overlijdensakte wordt in de gemeente opgemaakt daar waar het feit heeft plaats gevonden.

De ambtenaar van die gemeente zend een afschrift naar de gemeente Amsterdam, omdat hij woonde.

Een afschrift van de akte kan moeilijk worden, omdat het nog onder de richtlijnen van de privacy.

Je zult waarschijnlijk moeten aantonen, waarom je belang hebt bij een afschrift en

ook waarschijnlijk ook griffierechten moeten betalen voor het maken van het afschrift.

Groeten van Terkos

• peter v d vegte

hallo terkos

Heb al contact bij de gemeente amsterdam gehad ,maar die zeggen ook dat ik in deinze moet zijn voor de overlijdens akte.

is het mogelijk om online in het archief te komen en dat er betaald moet worden dat is geen probleem.

Wie kan mij daar mee helpen ??

mijn email adres is msseeyou@gmail.com