gezocht

• hennie van es kappen

hallo ik ben op zoek naar johannes jerphanion beboren 21 maart 1919 deze meneer is mijn opa die ik nooit gezien heb wie kan mij verder helpen

• kooen

Beste Henny,

Leer eerst eens een vraag formuleren:

Denk hierbij aan de volgende punten: wie, wat, waar en wanner!!!!!!

Zoekende zijn wij allemaal, die vragen stellen op een prikbord.

Titel wijzigingen : Gezocht Johannes Jerphanion.

Geboren 21 maart 1919, waar? Wie zijn de ouders?????.

Laat niet anderen nodeloos zoeken.

Groeten van Terkos

• hennie van es kappen

sorry maar doe dit voor de eerste keer ben niet zo thuis in de computer wereld

maar hoop dat iemand mij kan helpen

mvg hennie van es kappen

• hennie van es kappen

hallo ik zoek johannes jerphanion geboren 21 maart 1919 het laatst dat wij weten woonde hij in de valkstraat in den haag maar dat is al meer dan 50 jaar geleden

toen zijn dochter adriana jerphanion hem om toestemming ging vragen om te trouwen met jan kappen geboren 25 januari 1936

adriana jerphanion is geboren op 17 januari 1938 in den haag

johannes jerphanion was toendertijd getrouw met wilhmina francicus de bruin

wie help mij verder ik ben de kleindochter en wil heel graag mijn opa leren kennen

mvg hennie van es kappen

• terkos

Beste Henny,

Aanwijzingen goed opgevolgd. Nog 1 aanvulling graag: wat is het beroep van jouw opa ?

Jouw zoekterrein is eigenlijk de gemeente Den Haag.

De gemeente Den Haag heeft een virtuele studiezaal van het gemeentearchief.

Hierop zijn o.a. te raadplegen de bevolkingsadministratie uit de periode 1919-1939 (gezinskaarten). Misschien staan hierin nog gegevens voor jou.

Verder zou ik op Google intikken: Jerphanion.

Dan vind je genealogische site Jerphanion met verwijzingen o.a naar Frankrijk. Hierin staat ook een emailadres.

Verder zou ik als ik jou was:

Deze vraag nog stellen op de internetsite: Stamboom Forum.nl.

Het aanmelden is gratis.

Dit genealogische prikbord trekt naar mijn gevoel iets meer lezers dan dit prikbord.

Mijn kennis over Haagse archieven is te klein om jouw verder te kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten van Terkos

• hennie van es kappen

bedankt maar heb al in de studiezaal gezocht maar staat verder niets in wat ik zelf al gevonden had

op google heb ik ook al gezocht ben zelfs al tot 1500 terug

maar dat wil ik allemaal niet weten

zoals je misschien begrijpt leeft mijn opa nog

en mijn moeder en ik zijn naar hem op zoek

o en mijn opa was geloof ik steendrukker

maar bedankt voor de moeite

mvg hennie

• A.M.Jerphanion

Hennie.

Ik ben de eigenaar van de Jerphanion site en zag je oproep. Zover ik weet is jouw opa voor de 2e maal getrouwd met ene mevrouw Ham.

Uit dit huwelijk is een zoon geboren Dirk.

Nakomelingen wonen in de omgeving van Nieuwpoort. Misschien helpt dit je verder

• hennie van es kappen

bedankt misschien kom ik iets verder met mijn zoektocht heb alles in den haag al afgezocht

van mijn moeder heb ik alleen dat adres van valkstraat 128 in den haag en dat hij een andere vrouw had maar hoe die hete wist zij ook niet verder weet zij ook niets meer