Waar kan ik Thaise basilicum vinden in de omgeving van Rotterdam/Capelle?

Ik zoek blaadjes van Thaise basilicum, en heb inmiddels al meerdere toko's bezocht, maar tevergeefs.
Probleem van mij is dat vanwege mijn werk (inspecteur) kom ik bij heel veel toko's waar ik die blaadjes wél heb gevonden, maar dan is het niet de bedoeling dat ik daar ook spullen koop.
Iemand een tip? Het liefst in Rotterdam of Capelle.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de weekmarkt op de Meent (dinsdag) staat een koopman met het grootste kruidenassortiment dat ik ben tegen gekomen. Je kunt natuurlijk ook iemand anders die blaadjes laten kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha Freek! Staat die koopman van je ook op zaterdag?
Je bedoelt dan de markt op de Meent/Blaak, toch?
Op welke hoogte? Ik had al bedacht om een vriend te vragen, maar om een vriend speciaal naar de toko te sturen voor een aankoop van maximaal €2.... :-S

Het beste antwoord

Zeker bij Siriporn Thai Market, deze zit in de Pannekoekstraat 12a in Rotterdam. Telefoonnummer voor het geval je het eerst wilt navragen is 010 4135778, ook nog even een link.

http://www.aziatische-ingredienten.nl/siriporn-rotterdam/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een leuke site, helemaal geweldig, bedankt! +

Andere antwoorden (1)

Ik heb allerlei soorten (citroen, rode en ook Thaise) basilicumplantjes zien staan op 2e pinksterdag bij de Intratuin in Rhoon. Op wereldschaal is dat redelijk in de buurt ;-). Het mooie van die plantjes is, dat ze bedoeld zijn als plant en je er dus maanden plezier van kunt hebben.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede tip, bedankt! +