Als het goed moet gebeuren moet je aan c/a €850,- denken.
Vaak moet ook het scherm ernaast ook gespoten worden, om dat er anders vaak toch een kleurnuance blijft.

Ik heb een jaar geleden in een showroom een speldenprik,( van af 2 meter niet te zien)....aan schade op een nieuwe auto gemaakt, dit was al €550,-
10 jaar geleden
als je naar een schade bedrijf gaat en je zegt dat je het elf moet betalen, maken ze het voor 250/ 300. moet je niet naar zo'n grote gaan maar een kleine individuele ondernemer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms is het voordeliger om bij de sloop of op Marktplaats een tweedehands deur te kopen in betere conditie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verschild per garage, vraag anders en factuur aan op http://www.automaker.nl