personen die wulfse heten

gerard
01 Dec, 2009 10:23

er komt medio 2010 een 2e deel uit!

gerard
01 Dec, 2009 11:09

er komt een 2e deel medio 2010!

Maryanne
02 Dec, 2009 00:56

Hoort daar ook de naam WULF bij?

adwin
14 Feb, 2013 14:32

voor onze jeugdcentrum de vliert facebook site

zijn we opzoek naar mensen van toen jeugdcentrum de vliert -huize agens -st jozeshuis

heeft u op er gewoond

zal ik het leuk vinden als ook u lid werd van onze site

http://www.facebook.com/groups/150322835012487/?fref=ts

Sabine Wulfse
03 Feb, 2014 20:39

Hai,

Mijn naam is Sabine Wulfse, mijn opa Henk Wulfse is geboren in Krimpen aan den IJssel.

Afgelopen week kwam ik toevallig een Wulfse tegen op Facebook, aangezien ik altijd al geboeid was door genealogie is mijn nieuwsgierigheid nu niet te houden!

Graag zou ik willen weten waar jij al achter bent en misschien kan ik ook weer een stukje toevoegen.

Groetjes Sabine

Helma Wulfse
29 Apr, 2014 14:10

Hallo een beetje laat antwoord.

het is begonnen met Wulf Driessen dus de antwoord op jou vraag is Ja.

Groetjes Helma Wulfse

helma wulfse
29 Apr, 2014 14:13

Hallo ben je al wat verder geraakt?

je zei Siem is dat ook zo of is het Simon?

en daar zit de familie vol mee.

succes gr Helma

10 Dec, 2015 23:53

Hai Helma,

Nee ik ben niet verder gekomen, helaas is er na die tijd een hoop gebeurt, zo  heeft mijn vader, Simon Wulfse een dwarslaesie opgelopen.

Maar ik ben nog steeds erg geinteresseerd en nieuwsgierig naar onze stamboom.

Zo ben ik gisteren een Wulfse groep op facebook begonnen, ik heb alle Wulfse's die ik kon vinden uitgenodigd, veel komen er uit australie en zuid afrika heb ik ook voorbij zien komen. Het interessante is dat de achternaam Wulfse over heel de wereld heel weinig voorkomt. Er zijn al wat reacties op gekomen.

Je zegt het begint met Wulf Driessen, dat is tot waar jij gekomen bent met je zoektocht? En wanneer was dat dan en waar? Ik heb zoveel vragen ;)

Heb je ook facebook? Zoja als je mijn naam zoekt en me een verzoek stuurt kom je vanzelf bij de groep, ik weet zeker dat er veel Wulfse's net zo nieuwsgierig zijn!

Groetjes Sabine