Familie BONNET

  • Nick Posthumus

    Hallo,

    Graag even een korte reactie op Johannes Jacobus Bonzet, geboren 31 mei 1801, gedoopt te Amsterdam op 7 juni 1801, eerst gehuwd met Catharina Geertruijd Eggerdink en hierna met Arriaantje Wiedenhoff.

    Met dank en vriendelijke groet,

    Nick Posthumus

  • j.f.bonzet

    inz.J.J.Bonzet,schoenmaker,geb 31051801,getr 19051824 ,woonde Buitenbantammerstr 9 asd, Een oom Johannes Jacobus, 1904-1997 ook geboren in Amsterdam had een watersportb4edrijf in Vinkeveen.

    m.vr.groet, J.F.Bonzet, Apeldoorn

  • Jeffry Bonnet

    Mijn overgrootouders kwamen uit Amsterdam, Naarden, Leiden en Lochem…Onze stamboom gaat inderdaad terug naar Frankrijk, wij zijn verwant aan de wijnfamilie Bonnet

  • F.J.J. de gooijer

    Ik ben nieuwsgierig welke mijnheer Bonnet omstreeks 1708 in Naarden woonde. Genoemde Bonnet stond op de Naardense Erfgooierslijst van 1708. In principe mocht alleen iemand op deze lijst staan als hij oorspronkelijk uit Gooiland stamde.

    Hij was dus een ONDERGESCHOVEN Erfgooier.

    groet

    Frans

  • Denim

    You're on top of the game. Thanks for sahrnig.

  • don Steenken

    Hallo!

    Op zoek naar gegevens van o.a. de familie “Bonzet”kwam ik jouw bericht tegen op deze site. Mijn aansluiting is Kleijpoel/Kleijpool/Blankenzee/Bonzet

    zie onderstaande gegevens uit Genlias

    Bron Burgerlijke stand - Huwelijk

    Archieflocatie Noord-Hollands Archief

    Algemeen Gemeente: Amsterdam

    Soort akte: Huwelijksakte

    Aktenummer: reg.28;fol.18v

    Datum: 06-12-1883

    Bruidegom Jan Frederik Blankenzee

    Leeftijd: 27

    Geboorteplaats: Amsterdam

    Bruid Jacoba Catharina Kleijpool

    Leeftijd: 26

    Geboorteplaats: Amsterdam

    Vader bruidegom Jan Frederik Blankenzee

    Moeder bruidegom Catharina Cornelia Bonzet

    Vader bruid Johannes Jacobus Kleijpool

    Moeder bruid Trijntje de Vink

    Nadere informatie beroep Bg.:kantoorloper;beroep vader Bg.:bediende

    Heb jij nog andere aanvullende en/of ontbrekende gegevens?

  • Ton

    Hallo,

    Ook ik heb de achternaam Bonnet, woon in flevoland en mijn ouders en familie komen uit Amsterdam (noord). Ik heb een groot deel van de afkomst van mijn voorouders terug gevonden en in een stamboom verwerkt. Mocht het zo zijn dat jouw uoders/grootouders uit Amsterdam noord komen dan kun je mij een pb sturen, misschien kan ik je aan wat info helpen…. en uhhhh helaas ons deel komt niet uit Frankrijk.