Liesbeth bedankt en succes verder met de Vosjes en andere familieleden.
Everardus
Ik heb met belangstelling deze dicussie gevolgd, omdat ik toevallig voor iemand deze stamboom moest uitzoeken.
Ik begrijp nog niet wie de ouders zijn van Gerrit Vos. Onder zijn overlijdensakte staat dat zijn ouders zijn Teunis Vos en Teunisje Wichers. maar hier staan heel andere ouders, wie zijn nu wel de ouders van Gerrit.
Groeten P.Heres
Beste Karin en Liesbeth uit deze discussie…
Mijn vrouw heet Vos en is een afstammeling van deze Vosjes.
De laatst bekende stamouders heb ik als ouders van Hendrik Gerrits Vos (uit Otterlo, ged. 26-04-1750):
Gerrit Hendrikse Vos (x 1745, 6k; overleden 1769) en Maria Elisebeth Bastiaans (geb. < 1715)
Heeft één van jullie verder terug kunnen komen in de tijd? Dan ben ik erg geïnteresseerd.
Karin: jouw e-mailadres is mij niet geheel duidelijk! (die van mij is: richielion live.nl)
Groeten,
Richard
Hallo ,
Ik kwam deze gegevens tegen van de voorouders van mijn schoonmoeder. Ik vraag me af hoe ver u bent met deze stamboom Vos. Mijn schoonmoeder stamt af van Johannes Egbertus Vos en Anna Proper. De voorouders zijn o.a Teunis Vos en Gerritje van Emst . Ik zou graag deze stamboom ontvangen. Frouwkje van der Maten.
frouwkje van der maten Schreef:
——————————————————-
> Hallo ,
> Ik kwam deze gegevens tegen van de voorouders van
> mijn schoonmoeder. Ik vraag me af hoe ver u bent
> met deze stamboom Vos. Mijn schoonmoeder stamt af
> van Johannes Egbertus Vos en Anna Proper. De
> voorouders zijn o.a Teunis Vos en Gerritje van
> Emst . Ik zou graag deze stamboom ontvangen.
> Frouwkje van der Maten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?