Instructie

• margreet

Hallo webmaster en allemaal,

Ik had laatst al een aantal andere forums bekeken, waar inderdaad al die bovenkanten hetzelfde zijn. Zodat het misschien toch moeilijk zou worden bovenin ergens.

Er werd me echter later nog een idee aangereikt, namelijk een vast 1e onderwerp:

RICHTLIJNEN VOOR VRAGENSTELLERS EN LEZERS, en daar het hele verhaal hoe wel.

Niet om oeverloos te worden, maar ik wou hem toch even melden.

Ik dacht toen zelf even, dat dat misschien nog eerder gelezen wordt dan rechts.

Kan dat hier, onderwerpen vastplakken of vastzetten?

mvg, margreet

• WEBMASTER

Beste Margreet,

Neen is niet mogelijk. Sorry

Tevens ben ik van mening dat de info rechts duidelijk moet wezen. ;-)

Een forum/prikbord dient zo laag drempelig mogelijk te zijn.

Wederom Mvgr.,

Webmaster

• margreet

Webmaster, kun je wel bijvoorbeeld elke 2 -3 weken, of gewoon wanneer het nodig is - even een berichtje neerzetten omtrent de duidelijkheid?

Hij staat dan niet sticky op de eerste plaats, als het programma dat niet kan - maar wel heel vaak weer even op de eerste bladzij.

Voor iedereen die de rechterkant niet leest, maar zich meteen in de onderwerpen stort. Of als het weer gaat sloeren. Dan wordt iedereen er weer even aan herinnerd.

Elders krijgen we dan bijvoorbeeld zulke berichtjes:

———————————————————————————————————————-

"Nogmaals het vriendelijke verzoek om berichten te voorzien van een ‘dekkende’

onderwerpregel."

———————————————————————————————————————–

"Het is al weer enige tijd geleden, maar graag wil ik u allen weer wijzen op het

gebruik van een ‘ladingdekkende’ onderwerpregel. Dat maakt in één keer duidelijk

of en zo ja voor wie een bericht interessant kan zijn.

Indien u reageert op een bericht met een onduidelijke onderwerpregel, pas deze dan aan, zodat duidelijk wordt waar het bericht over gaat. "

————————————————————————————————————————-

"Het is weer tijd voor het volgende vriendelijke verzoek, zo valt mij op :-)

Mag ik u allen vriendelijk doch dringend verzoeken bij beantwoording van het

bericht de onderwerpregel zodanig aan te passen dat deze de lading van het

bericht dekt?

Uiteraard ben ik u allen daarvoor eeuwig dankbaar…… :-)"

Margreet