Weer een kwijt

• Twan van Duijnhoven

Beste forumleden,

Had ik net een reactie om het voorstel van Maikel geschreven, viel het draadloos netwerk uit.

Dan hier nog maar een keer omdat Maikel “daar om vraagt”.

Hetgeen Maikel voorstelt is begrijpelijk en misschien zelfs nodig, maar zo leidt dit tot niets.

1. Startpagina is een commerciele instelling die geld wil verdienen aan internet en daar is helemaal niets mis mee.

2. Zeven onderwerpen tegelijkertijd aankaarten heeft geen zin, veel te veel.

3. Het forum is niet de plek om dit te doen. Laat Maikel (e-mailadres) fungeren als bak waarin iedereen zijn ideeen kan storten.

4. Kom met oplossingen en niet met vragen. Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar mijn idee van de instructie was binnen enkele dagen geregeld. Kort, helder en oplossingsgericht, daar zittten we op te wachten.

Kortom jongens en meisjes, anders opzetten of het kost alleen maar (negatieve) energie.

En Margreet, zoals je ziet ben ik nog niet echt weg……….

gegroet

Twan van Duijnhoven

• margreet

Het was wel Everardus, die toen hij wegging vroeg om meer geduld met nieuwelingen.

En die zelf ook altijd rustig alles voor de 40 keer uitlegde.

margreet

• Els

Het blijft maar rommelen op dit Forum,mensen ik begrijp het niet,doe toch lekker aan genealogie,regels,wetten en manieren zijn vreselijk belangrijk,maar de vragen die men stelt moeten ook duidelijk zijn.Een gebrek.

• johnnyboy

Maikel,

Een hele leuke site.

Ik ga er gebruik van maken hij staat bij m'n favorieten

Johnnyboy

• margreet

Hoi Twan,

ik zie het. Aardig van je - en gelukkig maar.

Dit is voor mij voor het eerst: vergadering op internet - en op een forum.

dus alles is uitproberen.

Het was niet de bedoeling alles door elkaar te gaan doen, maar 1 voor 1 behandelen.

het ligt zo complex, het zijn 7 kanten aan een zaak, net iets als formuleren.

Mijn oplossing voor onduidelijkheid en ongeduld en de kribbige sfeer daarna - is echt:

betere taakverdeling. Alleen geduldige mensen laten reageren, de rest bijt zijn tong maar af.

En als er dan niet genoeg vragen zijn voor de anderen, moeten we vragenstellers hierheen gaan trekken.

we gaan het prikbord weer eens promoten. - ik althans wel

margreet

• Maikel Galama

Hoi Twan,

ik wil graag nog eens op je laatste bijdrage reageren, gedeeltelijk heeft Margreet het nu reeds gedaan.

Maar helaas, ik vrees dat de hele voorafgaande discussie wordt weggehaald, wellicht op een andere plaats en een ander tijdstip wil ik er graag met je verder over praten.

Nu zeg ik slechts dit: je moet mijn bericht wel goed lezen ! Ik heb slechts aangekaart dat er veel mensen weglopen en dat er nog veel meer zullen volgen als we dat niet uitpraten.

Ik was blijkbaar helderziend !

Groetjes, ik hoop oprecht dat je blijft, en Everardus, sorrie dat ik je naam gebruik, maar ik hoop ook jou spoedig terug te zien.

Groetjes, Maikel.

En een grapje tot slot: door deze hele discussie heb ik boer zoekt webmaster gemist. Maar ach, heel veel wordt herhaald.

• Twan van Duijnhoven

Thats the spirit

• margreet

Maikel, wil je ophouden met het wildwestverhaal dat alles altijd zomaar weggehaald wordt?

dank je.

Margreet

Ik ga naar blz. 2, ik heb nog wel een oplossing bedacht.

Twan - als je dat ook doet met de jouwe (of staat hij er al) kunnen we daar verder?

da's misschien leuker voor nieuwe bezoekers.

Vergaderingen gaan eigenlijk altijd over lijsten oplossingen en lijsten problemen en je vergadert tot alles op mekaar past.

margreet

• johnnyboy

Dit gaat dus weer uit de hand lopen, waardoor er wederom mensen vertrekken.

Bravo ga zo door, dan is er niemand meer die reageert.

Heb je ook niets meer om terug te reageren.

Mijn advies is blijf gewoon rustig en denk eerst na voor je wat op papier zet.

Het scheelt een hoop ergernis.

Johnnyboy

• ann klerks

Ik ruik de nijd bij mensen als twan omdat anderen die niet zo goed op de hoogte zijn van alle regels het fout doen in zijn ogen.

Ik heb het zelf gehad met Everardus die was zo geirriteerd door mijn bericht dat hij me er via mijn email op aansprak en geloof me mensen ik was razend op Everardus.

Heb hem dan ook een heel pittige en kwade mail terug gestuurd dat hij dan eerst maar eens mijn berichten moest lezen voordat hij zich een oordeel deed vormen over mij dat heeft hij toen ook gedaan en vanaf dat moment werd hij toppie voor mij hij hielp mij hoe ik iets moest lezen en hoe ik verder moest gaan.

En dat moet ik zeggen of er ontaarde een strijd binnen jullie''s wereldje over een vraag van mij of ik kon absoluut geen trouwboekje van mijn grootouders uit 1899 hebben dat bestond toen nog niet,ik kon geen huwelijksakte uit 1805 hebben dat bestond toen nog niet en helaas ik had dat wel allemaal.En op de andere vragen kreeg ik totaal geen antwoord zelfs niet van sorry wij denken dat je beter af bent op een ander forum daar kwam ik dank zij Everardus achter.

Ook weet ik dat het niet netjes is als mensen niet even een bedankje op het forum neer zetten maar bedenk dan wel dat jullie andere mensen in de kou laten staan door ze niet door tewijzen waar ze beter terecht kunnen.

Zoals jullie kunnen lezen is mij hetzelfde overkomen had zelfs het gevoel dat ik bespottelijk werd gemaakt dus ik zou zeggen steek eerst de hand in eigen boezem voordat u een ander veroordeelt ik zocht op de famillienaam van den berg uit Amsterdam en Diemen.

Ik wens jullie allen met het gevoel van normen en waarden nog een genoeglijke zondagavond toe

Vr.Gr Ann Klerksjohnnyboy schreef:

>

> Maikel,

> Een hele leuke site.

> Ik ga er gebruik van maken hij staat bij m'n favorieten

>

> Johnnyboy