Weer een kwijt

• ann klerks

Maikel

De site waar Everardus nu zit vind ik persoonlijk geen leuke site.

Maar goed dat daar gelaten vroeger met Everaradus en de andere weglopers was dit forum waar jij ook bij behoord verreweg het leukste forum met zijn vele kwinkslagen.

Nu ligt dat anders degene die het nu beter denken te weten vallen werkelijk over alles het moet echt gaan zoals zij dat willen en dat kan helaas niet of helaas nee ik bedoel gelukkig niet.

Een forum is er voor alle mensen of ze het nu wel goed kunnen formuleren of niet

ik ben 1 van de mensen die dat niet zo goed onder de knie hebben dus ik mag hier helemaal niet komen?????

Zeggen de korte lontjes,ja oke ze zeggen het niet met woorden maar … hoort ze brommen.

Hiermee Maikel wil ik zeggen dat deze mensen maar eens wat meer geduld moeten opbrengen en tevens hun hand in eigen boezem moeten steken.

Ik hoop ook dan Everardus en Carla enz. naar dit forum terug komen.

Vr.gr.Ann Klerks

• margreet

Twan,

Als Maikel idee-enbus wordt, terwijl niemand weet hoeveel mensen gaan reageren

dan heeft hij straks een dagtaak aan iedereen terug-antwoorden

gaat hij zelf kiezen uit de idee-en?

en mocht iemand vragen: wat hebben die anderen eigenlijk allemaal gezegd? dan mag hij kruislings over en weer misschien 30 mailtjes gaan verspreiden.

vandaar de centraal op het forum - voor tig man in een keer leesbaar.

dan heb je ook altijd mensen, die het even afwachten en aankijken

dat kan niet buitenom

en mensen, die zelf niet weten dat ze een idee hebben - maar die er even opgebracht moeten worden

hoi margreet

• margreet

Hoi Ann,

Ik ben blij dat je dat even vertelde, hoe het op een nieuweling overkomt.

Ik weet alleen nog maar die ene keer met een boel tumult - en de nieuwe zei uiteindelijk: 'die vraag is helemaal niet voor jullie. Waar bemoeien jullie je mee of hij open of breed is.

Die is voor andere achter-achter-familieleden die het ook uitgezocht hebben, en die hier misschien voorbij surfen.' En zo had ik zelf ook allerlei achter-achter-mensen van de prikborden gevist, die daar al 3 jaar hingen soms.

Ik had net gistermiddag bedacht: laten wijzelf maar eens een klantenonderzoek houden onder al die nieuwelingen: hoe vindt u het belaagd te worden? of afgesnauwd. Maar ik heb zelf ook wel gehad dat ik na de 10e keer, toch de 11e uitviel. Al doende leert men hoe het niet moet.

Gelukkig bijt een aantal toch wel van zich af.

Ik kon me geen altijd chagrijnige Twan herinneren eigenlijk, anders had ik hem ook wel laten lopen. Iets tijdelijks wellicht.

Everardus is verder even 2 maanden nergens - hij is zijn nieuwe huis aan het verbouwen/schilderen enzovoort. Dat is nog eens een leuke reden om iemand een tijd te moeten missen.

hoi, margreet

ps. in amsterdam hebben ze wel lokale forums over andere onderwerpen, maar niet over genealogie.

• johnnyboy

Lieve Ann,

Wil je mij niet aanvallen omdat ik heb gereageerd dat ik die site heel leuk vond?

En trouwens nog steeds vindt?

Ik hoop dat je in het vervolg je berichtjes beter post.

Maar het is je vergeven hoor een foutje maakt iedereen.

Groetjes Johnnyboy

• ann klerks

Dank je Margreet ik hoef dus niet meer te vragen naar een forum in Amsterdam.

Ik ben nu 3 jaar bezig kom ook op meerdere forums maar nergens gaat het er zo toe als op dit forum,maar als ik eerlijk moet zijn de meeste forums zijn saai in deze zit toch wel pit.

Groet Ann