Semmelink en schat

• Heemkundekring Bergh

Zelfs het ‘Afrikaans’ van Karin Bloemen levert nog problemen op!

• Heemkundekring Bergh

Hoewel er geen contact is geweest met nakomelingen van Semmelink of Westerveld is tekst toch geplaatst op http://www.heemkunde.nl omdat brief die betrekking heeft op de schat al 100 jaar oud is en er dus geen problemen kunnen komen ivm de Wet Persoonsbescherming. Knop Varia: Een verborgen schat in Huis Bergh?

• Caroline Banck

De Semmelink´s in Zuid-Afrika zijn wel neven van de Semmelink´s uit Lutten en Doetinchem.

Ik heb een paar jaar geleden contact gehad over een paar oude familiefoto´s, maar kan nu zo snel de e-mail niet vinden.

• Gerrit Pieter Semmelink

Goedendag Caroline Banck,

Ik was toevallig aan het googlen onder de naam Semmelink, en kwam op deze site terecht.

Het intereseerde mij natuurlijk, omdat in voorgaande stukken gesproken werd over een schat.

Ik weet niet of die al gevonden is maar U had het over E-mail adressen die U kwijt bent.

Het geval wil dat ik ook contacten heb in Zuid-Afrika, met Semmelinken die nazaten zijn van Jan Semmelink.

Hij was geemigreerd in de dertiger jaren vanuit ( ik meen, Winterswijk).

Misschien kan ik U verder helpen…..

Ik heb niet de hele stamboom in mijn hoofd zitten en ook niet alle verhalen, maar misschien weet ik iets wat u wilt weten .

Groeten Gerrit Semmelink