cornelis plessius

• marjopm

Ik kan dit program niet volgen. In een sta ik er op met mijn eigen naam en dan met mijn verkorte. :-)

Marjo

• marga wijs de rijk

Hoi nienke met marga ik zoek je al een hele tijd ,wil graag weer contact met je hoe gaat het met je met ons gaat het goed ,ik weet niet waar je woont,

en heb ook geen telefoonnummer ,mijn moeder en karla zijn ondertussen overleden,kun je ons zo snel mogelijk terug bellen of mailen ,

tel. 0228-751616 groetjes en hoop tot gauw,heb nog veel te vertellen, by by. Marga en johan.

• Jetty Plessius

Ik ben een dochter van Hendrik (Henk) geboren 8-1-1936 te Sloten. Henk is 8 mei 1964 met Martine Been (Aalsmeer) getrouwd. Mijn naam is Jetty Plessius 2-8-1967 en ik heb nog twee broers waarvan Willem (Wim) de oudste is en Hendrik (Henk) de jongste. Wim 26-3-1966 en Henk 30-8-1968 en allen geboren te Hoofddorp (gemeente Haarlemmermeer).

Wim heeft drie kinderen: Jochem, Britt en Moud en is getrouwd met Diane de Rooij en wonend in Nieuw Vennep.

Henk heeft drie kinderen: Dieke, Bas en Aukje (tweeling) en is getrouwd met Ellen Walter en wonend in Badhoevedorp.

Jetty heeft twee kinderen: Roy, Beau en is alleenstaand en wonend in Huizen N-H.

Mijn vader is kweker geweest en mijn moeder was werkzaam in de zorg. Beide genieten nu van hun pensioen en wonen nog steeds in Hoofddorp.

Zowel Wim, Henk als ik zijn werkzaam in de financiële sector.

• Robert Kolk

Hallo Jetty,

Was je vader een zoon van Willem Plessius, geboren 18 februari 1893, te Sloten ?

Gehuwd met Elisabeth Maria van Vlijmen ?

De vader van deze Willem Plessius, geboren 7 mei 1863, te Sloten, was gehuwd met Neeltje Rol ?

Deze Willem had een broer Gerrit Plessius, geboren 27 oktober 1872, te Sloten, 1e huwelijk met Jentien Buis.

Als dit klopt is Willem, geboren 7 mei 1863, de broer van de overgrootvader van mijn echtgenote Margaretha van Batenburg.

Leuk deze reactie in 2013, het is inmiddels 6 1/2 jaar na mijn eerste berichtje over Plessius in deze rubriek.

Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Indien nodig op mijn email-adres.

Met vriendelijk groeten,