OPZOEK VRAAG ARCHIEVEN

• .

Opzoek Vraag Archieven

Onder deze Categorie kunt U al Uw berichten plaatsen m.b.t. Uw Opzoek Vragen in Archieven.

Mvgr.,

Webmaster

• Dik

Allereerst WEBMASTER, deze update van de site is een grote vooruitgang, daarvoor compliment en dank!!

Vr. Gr. Dik

Wie zou voor Willietta in de Maastrichtse doopboeken willen kijken??

Ons stamvader was Guillielmus de Swart, gedoop in die Rooms Katolieke kerk op 2 Desember 1757 in Bergen-op-Zoom. Sy ouers was Ludovicus de Swart en Maria Elizabetha Hendrikx.

Dan het ek in die trouwboek NH Bergen-op-Zoom gevind dat Lodewikus de Swart, geboren te Maastricht en Maria Elizabeth Hendrikzen, gebore te Maastricht getroud is op 18 April 1751. Wie heef geboorte/doopaktes van dese persone of wil kijk voor my??

Ander kinders wat hulle gedoop het is:

Gertrudis op 19 September 1751

Ludovicus Josephus op 13 Januarie 1753

Henricus Heiliger, op 2 November 1754

Guilielmus op 2 Desember 1757

Dan het ek op die VOC vaarte gekry dat:

Guilliaam de Swardt van Bergen-op-Zoom in 1770 vertrek met die Vlissingen na Batavia

en weer

Guilliaam de Swardt van Berg-op-Zoom in 1772 vertrek met Willem de Vijfde. Hy kom op 30 Desember 1772 in die Kaap aan, nadat hulle in Batavia was. Hy bly dan in die Kaap.

baie dankie

groete,

Willieta de Swardt

• Riet

Wie wil er voor mij kijken of overlijden van lijntje kaan de echte datum is,en evt doop met ouders:

Lijntje (Leentje) Kaan(Lientje de Haan) gedoopt te Sint Maartensdijk ongeveer 1758,zij overlijdt te Sint Maartensdijk 30 mei 1808. Getr met Janus(Jermias,Johannes) Kettinggeboren 1759 ,gedoopt in Halsteren 30 april 1775 .Zoon van Hendrik(Henricus) Ketting en Catharina Blankers(Blanken).

• Riet

Ik heb verschillende persoonskaarten aangevraagd bij het CBG, die heb ik gisteren ontvangen.(1) / Nat. Ned art la wet 92, wat betekent dat ??/

(2) daar staat op het laatste hokje 17) afgevoerd NH, waar moet ik for die persoon zoeken ??

Riet

• J.J. van Vlaanderen

Wie kan zoeken in het streekarchief te Woerden naar de ouders van Johan Wilhelm Melius geboren 13-2-1883 te Lange Ruige Weide.

graag gegevens van de ouders

Alvast bedankt

tegen prestatie Archief Zaanstad.

Jaap van Vlaanderen

• Mary

Jaap,

Hoewel door mij niet bewezen, kan Johan Wilhelm een zoon geweest zijn van Christiaan Melius en Elisabeth van der Lek.

Deze Christiaan is een zoon van Johan Wilhelm Melius en is hij naar zijn grootvader vernoemd.

Mary

• Mary

Jaap

Even het onderwerp genoemd is dan meer herkenbaar.

Mary

• Mary

Het is nog wennen met de nieuwe opzet, nogmaals het onderwerp geplaatst.

Mary

• Mary

Nogmaals.

Sorry

• Hilly

Wat wil je precies weten van de ouders?

Ik kan bij een volgend bezoek wel voor je zoeken, maar dan wil ik graag weten wat er nodig is (wat heb je wel en wat niet)

MVG, Hilly