Stamboom beginnen Niewold

• petvis

Jan Niewold en Pieterke Compaan komen ook in de stamboom van mijn man voor. Niet in de directe lijn, dus verder naar ‘beneden’ (richting mijn man) heb ik niet, maar verder naar boven heb ik al diverse dingen gevonden via Genlias.

Als ik weer tijd over heb, ben ik van plan om op zoek te gaan naar de aktes en daar kopietjes van te maken.

Ook ik werk trouwens met het programma Aldfaer.

Mocht iemend vragen hebben……

Succes trouwens met het uitzoeken, maar pas op…het kan verslavend werken!

Groetjes Petra

• Jos

Hallo,

Ik heb mijn familie Niewold al eens uitgezocht. Ben geen familie, maar wel érg geïnteresseerd in het boek wat hier wordt genoemd!!! Ik zou er graag een copie of zo iets van willen hebben!

Groet,

Jos Niewold

• Ewan

Hoi allemaal,

Ik vond deze draad en zag niet dat er niemand verwees naar de site www.allegroningers.nl

Ik verwachtte eigenlijk wel dat daar al gezocht zou zijn, maar zelf uitzoeken is veel leuker dan laten doen, daarom geef ik deze hint graag weg aan iedereen die iemand in de provincie Groningen zoekt.

Veel plezier,

Ewan.

• Ewan

Mocht dit nog niet bekend zijn…

Geboorte 01-09-1889 Kroddeburen gem. Ten Boer

Kind Pieterke Compaan

Geslacht v

Vader Pieter Compaan

Moeder Anje Westerveld

Bron Geboorteregister Ten Boer 1889

Aktenummer 103

• marijkeniewold

hoi

ik ben marijkeniewold

ik weet dat ik fam in gronnigen heb wonen

maar weetje jullie ookdat julie ook fam heb women in rotterdam wij zijn heel vaak op zoek gewest na fam niewold

en ze zeggen dat wij aller maal fam zijn ook al kennen we elkaar niet maar ik zou best willen weten wie nou echt mij fam is \

ikwoon inrotterdamen mij ouders zijn mijn vader heet ab niewold en mijn moeder hete mien nijssen ja en verdr heb ik geen in fo matie ik weet wel dat mij vader een zus had die tante nel hete in in australie woond en tante jho en tante dien en ik denk dat zei met oom dirk getrouwd was en tante huiltje zei woonde in berkelroderijs meer weet ik niet

ik hoop dat iemand hiet meer van weet \ gr marijke niewold