Stamboomonderzoek laten doen

• Marjan

Geen zin of tijd om zelf te zoeken? Ik ga voor u op zoek naar uw voorouders; wie waren ze, waar woonden ze en wat deden ze voor de kost. Uiteindelijk wordt er een mooi boekwerk van gemaakt met daarin uw stamboom, aktes, foto's en andere persoonlijke gegevens. Een leuk cadeau voor uzelf of voor een verjaardag, huwelijk of geboorte.

Voor het beginnen van een onderzoek mailt u mij de voor- en achternaam van een of meerdere personen met een geboortedatum, trouwdatum en/ of overlijdensdatum en de plaatsnaam waar dit plaatsvond. Ik ga dan, geheel vrijblijvend, kijken of dit voldoende aanknopingspunten oplevert voor een verder onderzoek. Daarin zijn verschillende mogelijkheden waarbij u precies kunt aangeven wat u wilt weten van uw voorouders.

Bij alle onderzoeken zullen zoveel mogelijk de geboortedatum, trouwdatum en overlijdensdatum en de plaatsen waar dit plaatsvond genoemd worden. Er is ook de mogelijkheid kopien van deze aktes op te laten nemen in het uiteindelijke boekwerk. Hierin staan de precieze tijd, plaats en de getuigen genoemd. En het is natuurlijk erg leuk om te zien hoe de handtekening van uw voorouders eruit zag. Daarnaast kan ik op zoek gaan naar beroepen, religies, woonadressen en verdelingen van erfenissen. Ook is er de keuze mogelijkheid om het boekwerk in een luxe vorm te ontvangen. Dit allemaal in overleg met u.

• Maryanne

Het is véél leuker om het zelf te doen!!

Fijne Paasdagen

M.

• John

Wat gaat dat dan kosten

• wies

Ik heb bv een zoekvraag in Amsterdam, wat gaat me dat kosten dan

• piet

grapje of zo 1 april????????

• Tinoky

Zou maar oppassen, gedegen onderzoek is geen kwestie van een paar akten opdiepen, daar ben je jaren mee bezig.

Verder vind ik dit een verkapte reclame (td) en dan nog is het wel te vertrouwen??

IMHO

• Marjan

Ik vind het inderdaad ook erg leuk om het uit te zoeken!

Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die wel geinteresseerd zijn in hun stamboom,

maar geen zin hebben om het uit te zoeken of er geen tijd voor hebben.

Groetjes

• Marjan

Dat ligt er aan wat je vraag precies is; gaat het om een specifieke vraag over 1 persoon of wil je een compleet stamboomonderzoek?

Groetjes!

• StamboomMarjan

Hoi Tinoky,

In een compleet onderzoek gaat inderdaad veel tijd zitten; aktes opzoeken en alle gegevens nog een keer extra checken om te kijken of je geen kinderen of huwelijken over het hoofd hebt gezien. Maar dat is juist het leuke aan stamboomonderzoek! Het is bedoelt voor de mensen die geen tijd/ zin hebben om hun stamboom te onderzoeken, maar er wel in geinteresseerd zijn. Vandaar dat ik mijn “dienst” hier aanbied.

Groetjes,

Marjan

• rob

hallo

ik ben rob van loghem

en ik zou wel wel wat meer willen weten over onze famillie

als er al aanknopings punten zijn

zelf kon ik niet veel vinden

graag wil ik wel eerst weten wat het gaat kosten

mijn vader hendrikus gerardus van loghem geboren op 5.05.1950

mijn opa johannes godefridus van loghem gestorven op september 1967