familie Barnhoorn

• Kees Barnhoorn

Ik ben zeer aktief bezig met een stamboom te maken van de familie Barnhoorn.

De meeste van mijn voorouders kwamen uit Katwijk maar ik heb gemerkt dat de familie nu door het hele land woont.

Welke Barnhoorn wil met mij contact opnemen om te kijken of je tot dezelfde ‘tak’

behoort en kan mij misschien meer info geven.

Kees

• Dranoel

Kees,

misschien is het ook een goed idee om lid te worden van meerdere discussie groepen in Nederland; er is per provincie een genealogie-discussie-groep:

om je aan te melden moet je hier zijn:

Als voorbeeld voor Gelderland luidt onderstaande link:

groups.yahoo.com/group/gelderland-genealogy/

met vriendelijke groet

Leonard van Kessel

adviseur HCC gebruikersgroep ‘genealogie’

internet: http://www.genealogie.hccnet.nl/

privé: http://www.angelfire.com/ga/digit

(In 2005: www.groenehartgenealogie.nl )

genealogie: …. een eindeloze hobby ….

• N. Zwart - Barnhoorn

Hallo kees,

Ben je nog bezig met je stamboom?

Mijn vader is al aardig gevorderd en kan misschien helpen.

Ik hoor het wel.

Vr. groeten

Nic.

• Kees Barnhoorn

Hallo Nic.

Bedankt voor je bericht, leuke verrassing.

Ik ben inderdaad nog bezig met mijn stamboom, een tijdloze hobby.

Ik ben benieuwd wat je vader mij dan te bieden heeft en waar ik hem mee kan helpen.

Als je een mailadres wilt geven, zal ik hem benaderen. Of hij mag mij mailen.

Groeten,

Kees Barnhoorn

kees@casema.nl

• Rolene

Dag,

Ek ben getroud met ene Kees Piet Barnhoorn (geb. Suid Afrika), afstammeling van Kees Piet Barnhoorn (geb. Noordwijk).

Ons bly in Oos Londen Suid Afrika.

Indien u meer wil uitvind, kontak ons gerus.

Ons het nog familie in Noordwijk, hulle is Griet V/d Wiel Barnhoorn, Cor en Ank Barnhoorn, ens.

De Groete

Rolene

• Paul Barnhoorn

Hallo Kees,

Bericht ontvangen via mijn dochter Nicolette Zwart-Barnhoorn. Ik heb inderdaad gegevens van Barnhoorns uit Noordwijk van af +/- 1656 stuur je E-mailadres dan stuur ik een afdruk van mijn kladschema van mijn voorouders.

Vr Gr. Paul Barnhoorn

Prettige kerstdagen en gelukkig 2008

• Paul Barnhoorn

Hallo Rolene,

Ik heb gegevens van Barnhoorns uit Noordwijk vanaf +/- 1656. Stuur mij jouw

E-mailadres dan stuur ik jou een kladschema van mijn Voorouders.

Vr.Gr.prettige Kerstdagen en een gelukkig 2008

Paul Barnhoorn.

p.a.barnhoorn@versatel.nl

• Arie Korbee

Hallo Paul,

ik ben Arie Korbee een kleinzoon van Arie Korbee getrouwd met Jannetje Barnhoorn geboren 04-12-1893 te Noordwijk

Ik ben sinds kort op zoek naar mijn voorouders en ik vond jouw bericht op internet. Graag zou ook ik van je reeds verworven kennis willen profiteren en indien het geen probleem is zou ik je willen vragen om mij de gegevens van de familie Barnhoorn te willen emailen. Vooral mijn vader wil graag meer weten over de kant van zijn Moeder. Ik weet dat zijn opa Pieter Barnhoorn heette en getrouwd was met Neeltje van den Haak.

B.v.d.

Met vr.gr.

Arie Korbee

• Renee barnhoorn

hoi,

ik ben Renee ik ben ook een Barnhoorntje maar ik kan nergens mijn stamboom vinden heeft u misschien een naam in u stamboom die Renee heten of Julian of Robert of misschien Kees of els barnhoorn dat zou ik graag willen weten ik ben geboren in 1998 dus misschien ben ik niet in onze stamboom bekent maar ik zou het graag willen weten mijn e-mail is: ReneeBarnhoorn@hotmail.com of kijk op www.reneerafke/hyves.nl

bedankt en ik zou graag iets van u willen horen.

groetjes Renee

• Renee barnhoorn

hoi kees,

ik weet niet of u nog op deze site komt maar als u dit leest.

ik ben Renee barnhoorn. als het goed is heb jij een broer die Robert heet en een zus die Els heet ik hoop het echt want ik ben de dochter van Robert Barnhoorn als u dit leest wilt u mij dan alstublieft iets terug mailen op ReneeBarnhoorn@hotmail.com

want ik wil echt weten wie mijn oom is dankje wel

groetjes renee