familie Barnhoorn

• riet barnhoorn

mijn naam is riet barnhoorn, ik ben geboren in 1942 in den haag, mn vader wim barnhoorn is geboren in scheveningen, en zn vader zn naam was rein barnhoorn weet alleen niet of die in scheveningen geboren was. hoop dat je hier iets aan hebt wil je meer weten of heb je vragen gooi ze dan maar op t forem, riet.

• Kees Barnhoorn

Hoi Riet,

Bedankt voor je reactie.

Je vader komt nog niet voor in mijn stamboom maar je opa misschien wel. Ik heb ene Rein Barnhoorn staan die geboren is op 04-08-1888 in Scheveningen. Ik heb geen partner bij hem staan en ook geen kinderen.

Misschien zie jij kans om ergens uit te zoeken of dit je opa was?

Ik hoor het wel.

Gr.

Kees Barnhoorn

• Kees Barnhoorn

Hallo Rolena,

Ik heb mijn oude mailtjes weer gevonden en wil graag contact met jullie vanwege mijn stamboom.

Willen jullie contact met mij opnemen ?

mvg

Kees Barnhoorn

kees@casema.nl

• Jikke

Kent iemand van deze familie Barnhoorn, Annemieke Barnhoorn.

Heeft in Grou gewoond en is nu ongeveer 42 jaar jong.

Ik ben naar haar opzoek ivm een reunie van de Nydjipskoalle in Grou.

• johandbies

Hallo,

Mijn naam is Johan Bies en ik ben al jaren op zoek naar annemiek, als je iets gehoord hebt over haar laat het mij als je wilt ook even weten. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met haar broer die ook op de weazenburg in leek gezeten heeft maar, die reageerd op geen enkel mailtje.

Mijn dank

Johan

• leidy sprokkereef

Hallo ik ben leidy Sprokkereef,

Ik ben op zoek naar de ouders van Maria Magdalena Barnhoorn,zij was getrouwd met Willem van der Harst, hij was schelpenvisser en zij woonden in Scheveningen, ze is omstreeks 1921 overleden,zij was de moeder van mijn schoonmoeder, Catharina Jacoba van der Harst.

Ik heb al gezocht op internet via Google maar daar kan ik ook niets vinden,ook op Genlias niet, wie helpt mij.

Groetjes Leidy Sprokkereef

• jikke

Heb jij enig idee waar ze Annemiek of Arjan ,na Leek naar toe zijn verhuist, of dat ze misschien nog in Leek wonen?

• Everardus

Zie virtuele studiezaal Den Haag

http://195.242.171.17/hga/virtuelestudiezaal/WebsitePubliek/DetailAkte.aspx?nn=4&containerid=1069740&xmlmicroficheid=6888µficheindex=0&dragersessie=Dragers&soort=akten

Maria Magdalena Barnhoorn, geb. en wonende te Scheveningen oud 40 jaren, overleden aldaar 16 okt. 1921, aang. 18 okt. 1921 aktenr. 2986

echtgenote van Willem van der Hasrt en dochter van Dirk Barnhoorn en Leentje den Dulk beiden wonende te Scheveningen.

Gr.

Everardus

• Suzanne Barnhoorn

Mijn vader kwam ook uit scheveningen Maarten Barnhoorn

• Kees

Hoi Suzanne,

Kan jij mij de geboortedatum van je vader doorgeven zodat ik eens verder kan kijken ?

mvg

Kees Barnhoorn