familie Barnhoorn

• olga veenendaal

hallo ,woon al 35 jaar in turkey .maar ben benieuwd naar mijn moeders familie .zelf is ze al lang geleden gestorven.haar nam was aaltje maria barnhoorn.haar vader,.rokus barnhoorn uit kat wijk.getrouwt met trijntje hoekstra.uit dokkum,heb zelf een behoorlijke stamboom er van .eens ge maakt door een nicht van mij.ik zoek eigen lijk adressen van mijn neven die ik al jaren kwijt ben,ze zullen nu ook 65 zijn of iets er onder ,ze hebben met hun vader in epe ge woond.hoite barnhoorn.hij zelf heet rob en eddy barnhoorn.zou te gek zijn als ik ze eens kon vinden en schrijven .dank je wel voor het lezen .groeten olga

• robertbarnhoorn@telfort.nl

Dag Olga Veenendaal,

Ik ben je neef Rob Barnhoorn.

Mijn e-mailadres is:

robertbarnhoorn@telfort.nl

• Rokus Barnhoorn Epe

Hallo Olga,

Hier een berichtje van Rokus Barnhoorn oud 72 jaar, wonende in Epe. Wat betreft de neven Rob en Eddy die zijn zonen van oom rook.

Ik ben de zoon van Hoite oftewel oom Huib getrouwd met tante Coba

Groeten Rook

• Kees

Hallo heer Rokus,

Wat grappig dat familie elkaar hier terug vindt en dat op een oud bericht van mij geplaatst in 2004.

Ik wil u vragen mij een mailtje te sturen omdat ik graag wat informatie van u wil voor het bijwerken van mijn

stamboom. U stamt namelijk ook uit ‘mijn’ tak, de Katwijkse.

Kees Barnhoorn

kees@casema.nl

• Tineke Hageman-Loeff

Beste Arie,

Ik ben mijn gegevens van mijn oma, Maartje Barnhoorn, aan het controleren en vond jouw berichtje. IK ben in het bezit van een foto van Pieter Barnhoorn en Neeltje Haak. Ook een gezinsfoto waarop Jannetje Korbee-Barnhoorn op staat. Misschien heb jij deze alwel. Laat het me even weten.

Groet Tineke

Arie Korbee Schreef:

——————————————————-

> Hallo Paul,

>

> ik ben Arie Korbee een kleinzoon van Arie Korbee

> getrouwd met Jannetje Barnhoorn geboren 04-12-1893

> te Noordwijk

> Ik ben sinds kort op zoek naar mijn voorouders en

> ik vond jouw bericht op internet. Graag zou ook ik

> van je reeds verworven kennis willen profiteren en

> indien het geen probleem is zou ik je willen

> vragen om mij de gegevens van de familie Barnhoorn

> te willen emailen. Vooral mijn vader wil graag

> meer weten over de kant van zijn Moeder. Ik weet

> dat zijn opa Pieter Barnhoorn heette en getrouwd

> was met Neeltje van den Haak.

>

> B.v.d.

>

> Met vr.gr.

> Arie Korbee

• Kees

Beste Tineke,

Ik ben ook met stambomen van de familie Barnhoorn bezig maar mis nog een paar gegevens die jij waarschijnlijk makkelijk kan achterhalen. Kan je mij helpen aan de overlijdensplaats en overlijdensdatum van Neeltje van den Haak en tevens de trouwdatum en touwplaats van Pieter Barnhoorn en Neeltje van den Haak ?

Alvast bedankt.

Gr.

Kees Barnhoorn

• Arie Korbee

Hallo Tineke,

Sorry voor deze late reactie, je had al iets geschreven op 10 augustus maar mijn computer is gecrasht en even was ik de zin verloren om alles opnieuw te doen.

Ik hoop echter dat je je gegevens met mij wil delen en ook je foto,s uiteraard. Ik heb 1 familie foto waar mijn oma, Jannetje Korbee-Barnhoorn, opstaat samen met het hele gezin. Ik weet niet of dat dezelfde foto is als die jij hebt, dus als je de foto wilt sturen heel graag dan kan ik hem vergelijken.

Heb jij misschien enig idee hoe ik mijn gegevens terug kan krijgen via My Heritage? ik heb al eens een mail gestuurd maar nooit antwoord gekregen.

B.v.d.

Met vriendelijke groeten

Arie Korbee

• martin carbo

Huwelijken uit Lisse:

steeds aktenr, aktedatum, vn bruid of bruidegom, familienaam , gebplaats, lftd, ouders, partner, gebplts partner, lft partner

5 05-05-1850 Adrianus Barnhoorn Oegstgeest 27 Pieter Barnhoorn Cornelia van Rijn Maria Langeveld Lisse 28

16 13-08-1891 Anna Francisca Barnhoorn Lisse 28 Johannes Barnhoorn Cornelia Schuts Johannes Schrama Lisse 26

5 02-05-1858 Johannes Barnhoorn Hillegom 30 Simon Barnhoorn Francisca van Stein Cornelia Schuts Hillegom 28

19 04-06-1886 Johannes Theodorus Barnhoorn ng 25 Johannes Barnhoorn Cornelia Schuts Sara Cornelia van Dijk ng 22

De geboorteplaatsen van de bruid en de bruidegom zijn niet genoemd in de akte

9 05-10-1832 Maria Barnhoorn Hillegom 25 Pieter Barnhoorn Neeltje Spijker Barthola Kaptijn Hillegom 44

Barthola Kaptijn is weduwnaar van Marijtje van den Bosch

6 25-07-1813 Marijtje Barnhoorn Lisse 19 Arij Barnhoorn Marijtje Bonke van Lijp Jacobus Warmerdam Hillegom 24

19 04-11-1891 Paulina Barnhoorn Lisse 20 Johannes Barnhoorn Cornelia Schuts Anthonie Wilhelmus van der Meer Oudshoorn 27

11 16-07-1826 Simon Barnhoorn Hillegom 27 Jan Barnhoorn Marijtje Heunen Francijntje van Stijn Noordwijkerhout 27

7 30-07-1815 Stijntje Barnhoorn Lisse 25 Arie Barnhoorn Jannetje Zijp Jan Langeveld Haarlem 18

• Tineke Hageman-Loeff

Beste Arie,

Helaas heb ik geen duidelijke foto van Jannetje Barnhoorn ev Korbee.. Wel een foto van 3 mei 1940 ter gelegenheid van het 40-jarig huwelijk van P. Barnhoorn en Neeltje Hoek.waar zij ook op staat.

hartelijke groet

Tineke