Hallo ik ben dus op zoek naar iedereen die righart heet en wel overal ter wereld
zouden deze contact met mij kunnen opnemen. verder ben ik al een heel eind (via genlias en andere bronnen) Maar mijn zoektocht inhet verleden loopt vast bij Jan Righart (geen enkele datums erbij ) Hij was getrouwd met Johanna Maria Jansen. Maar heb dus nog een Jan righart ook zonder datums die getrouwd was met Elisabeth Schinkeboom. Kan dus vanf hier niet verder Hij moet geboren zijn in 1700 en misschien is het wel dezelfde persoon maar twee keer getrouwd. heb de nazaten al aardig op een rijtje maar nu dus de rest.
Heet u Righart en kan u mij iets vertellen over uw ouders en nakomelingen mail mij dan even. Of andere info over de familie Righart (bv waar de naam vandaan komt). En als iemand mij meer kan vertellen over Jan Righart ben ik u ook zeer dankbaar.
verder is er natuurlijk als de stamboom af is deze online in te zien en voor elke Righart in Nederland (zijn er niet zoveel meer) een copy van het visuele exemplaar.
Bij voorbaat dank.