familie righart

  • ria Righart

    Hallo Anton,

    Ik heb jou ook een brief geschreven en deze is zondag op de post gegaan.

    daarin heb ik jou mijn emailadres gestuurd.

    dus wacht op antwoord hierop.

    gr.

    Ria en Jan

  • Anton Righart

    Ga naar genlias data base en je vind een hele nieuwe Righard famlie tak de voor ouders zijn Lodewijk Righard en Judith Muller. Is dit toeval?

  • Anton Righart

    Weet iemand wie de ouders waren van Jacobus Righart die in Arnhem woonde van ongeveer van af 1770 tot 1840

  • Anton Righart

    Weet iemand wie de ouders waren van Jacobus Righart, hij woonde in Arnhem tussen ongeveer 1770 en 1840.

    Hij was getrouwd met een Judith Bosma. Ik had gehoopt contact te maken met Patricia Righart, want zij kan mischien die vraag ophelderen.

  • Anton Righart

    Weet Iemand wie de ouders waren van Lambertus Ludovicus Righart.

    Hij was geboren tijdens 1913 in Amsterdam en getrouwd met een Helena Roelofswaard, en verhuisde naar Den Haag.

    Ze hadden een dood geboren kind in 1941. Hij was aan het werk voor de Duitsers tijdens 1941 als een kok in cantine.

  • Kaat

    Dit zijn de ouders van Lambertus Ludovicus Righart:

    o Ludovicus Andries Karel 1863 &1899 Maria Henrica Hovens †

    En dit zijn broers en zussen:

    o Louis Jean Maria Henri ?? 1900

    o Henri Louis Jean 1901

    o Jacobus Johannes Maria Ludovicus 1902 & ? ?

    o Maria Hubertina Louisa 1906

    o Karel Hubertus Johannes Louis 1908 & ? ?

    o Anna Frederika Christina Maria Louisa 1911

    Lambertus Ludovicus Righart was mijn oom (18 januari 1915 in 's Hertogenbosch geboren en inmiddels overleden) en zijn ex-vrouw Helena Roelofswaard is mijn peettante (zij is nog in leven).

    Zie verder de stamboom van patricia Righart op: http://www.geneanet.org/

    Ik denk dat je je eerst moet inschrijven.

    Volg de link: http://gw0.geneanet.org/index.php3?b=barnowlgirl&lang=nl&m=N&v=RIGHART

    En je vindt de hele Righart stamboom van Patricia.

    Succes en hartelijke groeten

  • Anton Righart

    Hello Kaat,

    Bedankt voor de informatie, Ik heb al de familietree van Patricia Righart alias Barrowgirl en op het ogen blik in contact met haar.

    Haar stamboom is niet totaal complete, Ik heb namelijk een nieuwe branch van de Righart familie gevonden die heden Righard heten, Niet een groot verschil .

    Mijn grootvader was Albertus Johannes Ludovicus die was een broer van uw voorvader Ludovicus Andries Karel, daarom ben ik geinteresseerd of U nog oude familie fotos heeft, zodat ik gezichten kan toevoegen aan mijn stamboom. Heeft U ook fotos van de Hinthamerstraat en de Berkel straat?

    Mijn laatste vraag kent U Edwin Righart, zoja kunt U hem vragen om met mij contact op te nemen.

    Hartelijk bedankt voor Uw help

  • Kaat

    Sorry Anton ik kijk niet zo vaak op de site dus nu pas een reaktie.

    Onze grootvaders zijn dus broers. Grappig.

    Zit momenteel in ‘t buitenland maar als ik in Nederland ben zal ik bij mijn familie de ’schoenendoos' met foto's eens doorkijken. We hebben zover ik weet maar 1 foto van grootvader (hij is jong gestorven). En van de Hinthamerstraat (daar heeft mijn grootvader gewoond weet ik) weet ik niet of we iets hebben.

    Berkelstraat? Daar weet ik niets van. Hebben ze daar ook gewoond?

    Edwin Righart zegt me niets. Van wie is die?

    Succes en hartelijke groeten

    Anton Righart Schreef:

    ——————————————————-

    > Hello Kaat,

    > Bedankt voor de informatie, Ik heb al de

    > familietree van Patricia Righart alias Barrowgirl

    > en op het ogen blik in contact met haar.

    > Haar stamboom is niet totaal complete, Ik heb

    > namelijk een nieuwe branch van de Righart familie

    > gevonden die heden Righard heten, Niet een groot

    > verschil .

    > Mijn grootvader was Albertus Johannes Ludovicus

    > die was een broer van uw voorvader Ludovicus

    > Andries Karel, daarom ben ik geinteresseerd of U

    > nog oude familie fotos heeft, zodat ik gezichten

    > kan toevoegen aan mijn stamboom. Heeft U ook fotos

    > van de Hinthamerstraat en de Berkel straat?

    > Mijn laatste vraag kent U Edwin Righart, zoja kunt

    > U hem vragen om met mij contact op te nemen.

    > Hartelijk bedankt voor Uw help

  • Anton Righart

    Hello Kaat,

    Allereest bedankt voor de information, de laatste tijd ben ik erg bezig geweesd met decorating enzovoorts daarom heb ik niet eerder op deze site weer geschreven.

    Als je kijkt op de Bosche Encyclopedia dan vid je de Hinthamer straat en ook de Berkel straat volgens het archief daar heeft hij daar gewoond.

    Derk Righart woont in Uden volgens de gegevens die ik zover gevonden heb kan Derk een achterneef van je zijn, hij is de zoon van Henricus Carolus Gerardus Maria Righart and Sylvia Schmeink. wiens vader was Karel Hubertus Johannes Louis Righart born 21-2-1908. Mischien kan je dat voor mij verifieeren.

    Als je lid wordt van Stamboom forum, dan kan je me direct mailen, Het cost je niets het is vrij.

    Er is een stamboom van de Hovens familie op het web dat zal mischien Interessant voor je zijn .

    Ik hoop spoedig van je te horen

    Groetjes Anton

  • Anton Righart

    Hello Kaat,

    De naam Edwin was verkeerd, de naam die ik bedoelde was Derk Righart mischien ken je hem wel.

    MVG

    Anton