Verbetering / uitbreiding van de genealogie.startpagina.nl

• Maikel Galama

Dus Stefan, zou je de dichtgeslagen deur weer op een kier kunnen zetten ?

• Maikel Galama

Hoi Stefan,

de deur is nog steeds dicht. Als webmaster en gastheer valt mij jouw gedrag op als zeer ongastvrij, we reiken je de hand maar je neemt hem niet aan. Ik vraag om sorrie zonder dat je daar op reageert.

Al mijn energie is voor niets geweest lijkt het. Aangezien ik geen verandering zie, ga ik me weer met genealogie bezig houden. In stilte hoop ik dat de rust spoedig terugkeert, ook hoop ik op een nieuwe begripvolle webmaster.

Groetjes, Maikel.

• margreet

Hoi Maikel,

Je gaat er misschien ietsjepietsje een heel klein beetje teveel van uit, dat Stefan het weekend thuis was en alles meegelezen heeft. Dat weet je toch helemaal niet?

ziek, vacation, uit logeren, druk met werk, verbouwing,

bedenktijd nodig

er kan van alles.

Het is een vrijwilliger weet je nog, die dit naast zijn gewone werk doet. 's Maandagochtends verwacht ik dus geen reaktie.

margreet

• Maikel Galama

Hoi Margreet,

één van de onderwerpen die hier onlangs voorbij kwam was het GOED lezen van de berichten. Ik schreef dus:

''Al mijn energie is voor niets geweest lijkt het. Aangezien ik geen verandering zie, ga ik me weer met genealogie bezig houden.''

Mijn reaktie was gebaseerd op mijn ervaring met deze webmaster over een iets langere periode dan een weekend. De deur wordt al jaren dichtgegooid ! En aan een vrijwilliger mag je geen eisen stellen ?

Margreet, je probeert recht te praten wat krom is. Ik ga weer verder met mijn genealogie, althans ik ga het weer proberen. Helaas ben ik zwak en wijk makkelijk af van mijn voornemens zoals je hebt kunnen konstateren.

Groetjes, Maikel.

PS: nog steeds ‘'dyn freon’'

• tukkergirl

Vraagje…………. waar is een reactie van de webmaster ????