Zoeken in Duitsland??

• Hendrik/ Henk Vink

Hallo Henk

Ik ben Riet Vink de vrouw van Henk die op Uw mail reageert Ik weet niet of je er iets aan hebt.

Grootvader Hendrik geb.06-01-1880 getrouwt met zijn stiefzus Femmigje v.d.Vegt.

Berend Vink is een paar maal gehuwd geweest ook met BERENDJE BAAS die Weduwe was van

JAN v.d.VEGT geb.10-07-1893 UIT DAT HUWELIJK bracht BERENDJE 2 kinderen mee n.l

LUITE V.D.VEGT en FEMMIGJE V.D.VEGT die later zal trouwen met HENDRIK uw Grootvader

dus haar stiefbroer uit mijn gegevens dus

Verder heb ik nog een aanvulling Amalie Schmald geb.06-08-1861

Vader van Amalie Schmald is Gustav Schmald

Moeder Henriette Breuer

Jammer dat wij niets kunnen vinden over de broers Jacob geb. 30-1-1873 en Harm geb 8-7-1882

U mag mij ook persoonlijk mailen prive op Vink2@chello.nl

• HenkVink

Hallo

Je bent op zoek naar Harm Vink geb. 8-7-1882 geb. Steenwijkerwold kan ook zijn geb??? Hilden Duitsland.

Zoon van Berend Vink en Eisje Bijl

Uit dat Huwelijk geb. kinderen zijn allemaal geboren in Steenwijkerhold zoals in stamboom gevondens geg. vermeld.

De kinderen zijn Annigje 7-9-1863 * Jacobje 2-12-1865 * Jan 14-3-1868 * 14-3-1868 * Wibrigjen 15 10 1870

Dan komt JACOB mijn OPA geboren te Hilden Duitsland staat in trouwboekje van mijn vader * Weer een Jan van 3-7-1875

*Egbert 14-7-1878 * Hendrik 6-1-1880 die later trouwt mt stiefzusje * en als laatste kind Harm die waarschijnlijk ook wel in Hilden Duitsland geboren is op 30-1-1873 dus 9 jaar jaar ouder is als Harm. En dan begint het spoorzoeken. Want Berend is in 1893 getr. met Berendje Baas geb.Giethoorn. Dus tussen 1875 /1893 is hij van Duitsland weer naar Nederland gegaan TOCH??? Mijn vaer wilde nooit over vroeger praten Hij vertelde aan ons dat hij als wees alleen op 9 jarige leeftijd naar Steenwijk is gegaan en daar is ondergebracht Bij een familie waar hij later in de smederij werkte en het vak had geleerd.

Hij is in 1927 in Arnhem een eigen bedrijf begonnen als smid/hoefsmid CONSTRUCTIE BEDRIJF

ER IS TOEN VOLGENS ONS IETS GEBEURT IN DUITSLAND MAAR WAT????

Het komt er op neer dat Jabob en nu dus ook Harm NOG STEEDS ONVINBAAR ZIJN????

WIE O WIE KAN ONS HIRMEDE HELPEN

U MAG MIJ PRIVE MAILEN OP VINK2@CHELLO.NL VAST BEDANKT

Gegr. Henk Vink op zoek naar zijn Opa Jacob

• Henk Vink D-H

Onze overgrootvader heeft nooit in Duitsland gewoond!!

Alleen 2 kinderen van hem t.w. Jacob en Harm!

Henk heb je mijn mailtje nog gekregen op je prive mail?

Groetjes Henk Vink (Den Helder)

• Henk<A>

Hoi Hoi

Je mail op prive e-mail adres ontvangen inmiddels beantwoord Ben een beetje de Kluts kwijt door al die Henken en Vinken

Dus zet ik achter onze naam Arnhem.

Groetjes Henk en Riet

• Henk<A>

Hallo Henk D.H

Heb je de generatie lijst I / VI ontvangen?? Had je er wat aan? Heb inmiddels ook een aanvulling gemaakt

geinteresseerd??

groetjes Riet Vink

• Henk Vink (D-H)

Henk (A) en Riet (A),

Nee ik heb geen post ontvangen van generatie I / VI.

Het laatste bericht waren de gegevens van uit het trouwboekje van Henk zijn vader.

Ik wacht met belangstelling.

Groetjes Henk Vink (D-H)

• nelly

ik zoek de email-adres van Johann Stöhr uit Leer

wie kan mij hieraan helpen

• Michael

Geachte lessers

Mijn naan is Michael Nowak ben man van 53jr ben in duidsland geboren en woon siends 47jr in nederland ,

Ik heb 2 zussters waarvan 1 is overleeden de naamen zijn Marion Nowak en Dieter Nowak beiden woonden het laads in Frechen dat liegd bij Koln ,ik heb ze in meer dan 42jaaren niet meer gezien er is nieds kwaaligs of zo gebeurd tussen ons dat wij geen contakd meer heben het waaren omstandigiheden betrefende verhuizingen/trouwerijen/schrijdingen/en overlijden om deze reden zijn wij ons uit hed oog verloren,

Wel ik heb gegeevens bovenan geschreven en hoop dat iemand mij adwies/informatie kan geven wad ik kan doen om mijn Broer en Zusster te konen vienden ,

• Mikelive01

Beste lezers

Hier nochmals Michael van adverterder Broer Dieter Nowak+Zuster Marion Nowak gezochd in Duidsland ,als iemand mij wil/kan adwieseren/informieren wad en hoe ik mijn Broer en Zuster kan vienden , reager dan astubliefd op email Zusterlief@hotmail.com Bij voorbad mijn hartelijke dank groet Michael

• Rob Roy

Hallo Tim,

Probeer het eens op>>>>> Genealogienetz.de<<<<<<,

succes.

Wim.