Zoeken in Duitsland??

• stella peper

Ik zoek de familie die afkomstig is uit Ratingen. Ik geboren op 18 mei 1962.Mijn duitse naam is Ute Scymiczek. Ik ben de dochter van Franz Gerhard Schymiczek en Inge-lorre Nattermann. Ik ben in 1962 in november naar Nederland gekomen en heb de naam Stella H.F. Peper gekregen. IK HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN

• Henk Vink

Omgeving van Dusseldorf.

Ik zoek genealogie gegevens van de familie “Vink” t.w.

Bertha (Beerchen) Vink geh. met Ewalt Herfort,

Bertha en Ewalt woonde in 1964 in Hilden, Brombergerstrasse 12.

Bertha is een dochter van Harm Vink en Bertha Schmald.

Een broer van Bertha heet Herman Vink.

Van Herman heb ik geen gegevens!

Wie kan mij op weg helpen????

• Alie Vink

Beste Henk,

Hallo, zou je een berichtje kunnen achterlaten op mijn e-mail.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Alie

Ps. Heb geen antwoord op je vraag Duitsland - Dusseldorf maar zou graag probeer al een tijdje met je in contact komen.

• Henk Vink

Beste Alie,

Ben jij de dochter van Henk Vink en Jacoba Beens (Geb. 6 Mei 1967)?

Zo ja dan ben ik een neef van je vader.

Kontakt met je opnemen moet ik wel een E-mail adres of telefoonnummer van je hebben!

Tot horens,

Groetjes Henk Vink

• corrie jansen-verbeek

Ik ben op zoek naar familieverleden.

Mijn oma heette hedwig behrens en was volgens mij geboren in Kiel, woonde later in lubeck, zij was getrouwd met herman behrens.

• Corsty Bleijenberg

Ben op zoek naar nazaten van mijn moeders kant. Zij is in Kassel geboren en heeft nog 2 half broers gehad. Misschien dat hier nog kinderen van leven.

• Annegreet

Hallo ik ben 2 jaar geleden uit Hamburg sevetal verhuisd naar alkmaar, mijn destijdse buurman heet ewald dieckman en die was ook afkomstig uit Bremen, hij was rond de 70 jaar oud. Mischien helpt dit jullie verder, hij werkte in een tattooshop op op de reperbaan. Veel succes met zoeken

• o.coolen

op zoek naar UWE KRIEGER in BETZDORF